Izberi drugo občino
Nazadnje izbrane občine

Poišči občino

Registracija
Napoved za sobota, 25.02.2017

pretežno jasno
Zvečer in del noči bo oblačno s padavinami. Meja sneženja se bo v prvi polovici noči spustila do nadmorske višine okoli 500 m. Na Primorskem bo zapihala zmerna burja. V drugem delu noči bodo padavine ponehale in do jutra se bo od severa že večinoma razjasnilo. Najnižje jutranje temperature bodo od -1 do 5, v alpskih dolinah do -5 stopinj C.
0°C | 8°C
nedelja, 26.02.2017
-6°C | 9°C
ponedeljek, 27.02.2017
-4°C | 13°C
torek, 28.02.2017
0°C | 11°C
sreda, 01.03.2017
1°C | 11°C
Opozorila
Petek, 24.2.2017 ob 19h
V drugem delu noči in v soboto dopoldne bo burja predvsem na območju Vipavske doline v sunkih lahko dosegala hitrost med 90 in 100 km/h. Nato bo slabela.
0°C
8°C
pretežno jasno
Nahajaš se tukaj: Dogodki

Predavanje:»Skrite sestavine oglasov in njihov vp...


Ostalo
 | 
29.11.2012, 17:00 - 19:00
A A

Predavanje:»Skrite sestavine oglasov in njihov vpliv na vzgojo naših otrok in mladostnikov«


Kje: MKC Slovenj Gradec, Ozare 18, Slovenj Gradec, 2380 Slovenj Gradec
Kdaj: 29.11.2012, 17:00 - 19:00
Organizator: 

MKC Slovenj Gradec



Ali vemo kako v resnici vplivajo reklame na nas? Ali opozorila o nevarnosti kajenja na škatlicah cigaret zmanjšujejo ali morda celo povečujejo prodajo cigaret? Zakaj kupujemo vsako leto otrokom nove barvice? Zakaj se naša mladina prehranjuje s hrano za katero vemo, da povzroča hiperaktivnost? Zakaj je vedno več agresije, nezadovoljstva in odvisnosti pri mladih? Ali lahko anoreksijo preprečimo s prikazovanjem umirajočih manekenk?
Ljudje še nikoli v zgodovini nismo bili izpostavljeni tako veliki množici informacij, ki vplivajo na naše obnašanje in življenjski stil. Večina odločitev, izhaja iz našega nezavednega. S pomočjo sodobne tehnologije je možno spremljati odzivanje možganov na oglaševanje. Mlada znanstvena veda imenovana nevromarketing proučuje funkcije in miselne procese, ki usmerjajo naše nakupne odločitve. Odpirajo se nova vprašanja etičnosti oglaševanja in njegovega vpliva na naše nezavedno. Pojavlja se potreba po ponovnem ovrednotenju učinkov medijev na razvoj otrok in mladostnikov ter splošno družinsko dinamiko.
Predavanje, ki ga izvaja Andreja Ternar, je namenjeno mladinskim delavcem, mladinskim voditeljem oziroma osebam, ki se profesionalno srečujete z mladimi.
Rok prijave: 26.11.2012

Prijave in informacije na: nucam.info@gmail.com; 02 88 46 293

Lokacija: MKC Slovenj Gradec


Priloge:
Neznan tip datoteke
earthtalkkidscommercialmessages-1.jpg
2715_earthtalkkidscommercialmessages-1.jpg (439,06 KB)

Prenesi vse


Deli z ostalimi:
Komentiraj dogodek

Za komentiranje morate biti prijavljeni. Še nimate uporabniškega imena in gesla? Registrirajte se!
Komentarji 0 komentarjev
Za ta dogodek še ni dodanih komentarjev. Bodi prvi!