Logo MojaObčina.si
JUTRI
17°C
7°C
NED.
16°C
0°C

Objava namere o sklenitvi neposredne pogodbe za izvajanje socialnovarstvene storitve pomoč družini na domu

Datum objave: 14. 10. 2015
Številka razpisa: 12203-5/2015-1
Občina Šempeter-Vrtojba objavlja v skladu s tretjim odstavkom 3. člena Odloka o organiziranju in izvajanju javne službe socialnovarstvene storitve pomoč družini na domu na območju občine Šempeter-Vrtojba (Uradni list RS, št. 69/15) namero o sklenitvi neposredne pogodbe za izvajanje socialnovarstvene storitve pomoč družini na domu (v nadaljevanju: pomoč na domu). Predmet neposredne sklenitve pogodbe je izvajanje pomoči na domu in financiranje zaposlitve za organiziranje animacije za dnevne aktivnosti starejših z začetkom izvajanja 1. 1. 2016. Pogodba se sklepa za določen čas 10 let. Opis storitve: Pomoč družini na domu kot socialna oskrba na domu je namenjena upravičencem, ki imajo zagotovljene bivalne in druge pogoje za življenje v svojem bivalnem okolju, če se zaradi starosti, hude invalidnosti ali kronične bolezni ne morejo oskrbovati in negovati sami, njihovi svojci pa take oskrbe in nege ne zmorejo ali za izvajanje nimajo možnosti. Gre za različne oblike organizirane praktične oblike pomoči, ki lahko vsaj za določen čas nadomesti potrebo po institucionalnem varstvu v zavodu, drugi družini ali drugi organizirani obliki. Uporabnike pomoči na domu, vrsto ter obseg storitve določata Zakon o socialnem varstvu ter Pravilnik o standardih in normativih socialnovarstvenih storitev. Aktivnosti v Centru za dnevne aktivnosti starejših v Šempetru pri Gorici se izvajajo kot klubske aktivnosti za upokojence (delavnice, tečaji, informacije, predavanja…). Vsebine se usklajujejo z društvoma upokojencev. Viri financiranja storitve pomoči na domu: Storitev se financira v skladu z Zakonom o socialnem varstvu in Odlokom o organiziranju in izvajanju javne službe socialnovarstvene storitve pomoč družini na domu na območju Občine Šempeter-Vrtojba. Viri financiranja delovanja Centru za dnevne aktivnosti starejših: Zaposlitev animatorke se v celoti financira iz občinskega proračuna v skladu s pogodbo o zaposlitvi, ki jo skleneta izvajalec in zaposlena. Stroške v zvezi s prostori (vzdrževanje, tekoči stroški, …) krije občina iz proračuna. Način določitve cene pomoči na domu: Ceno storitve interesent oblikuje v skladu s Pravilnikom o metodologiji za oblikovanje cen socialno varstvenih storitev (v nadaljevanju: metodologija). Pri določitvi cene pomoči na domu morajo interesenti poleg metodologije upoštevati naslednje elemente: - število zaposlenih: 4 socialnih oskrbovalcev, zaposlenih za osemurni delavnik, - efektivne ure na oskrbovalca: 112 ur, - povprečno mesečno število uporabnikov: 51, - delež strokovnega delavca za strokovno pripravo: 0,24, - delež strokovnega delavca za vodenje in koordiniranje: 0,09. Stroški pomoči na domu morajo biti razdeljeni na: - stroške za neposredno izvajanje storitve na domu uporabnikov, - stroške strokovne priprave in vodenja ter koordiniranja, Posebej se opredeli stroške za zaposlitev animatorke v Centru za dnevne aktivnosti starejših v Šempetru pri Gorici. Delovna razmerja zaposlenih: Delovna razmerja zaposlenih se urejajo v skladu s kolektivnimi pogodbami, zakoni in drugimi akti, ki veljajo za zaposlene v javnih zavodih s področja socialnega varstva. Pogoji, ki jih mora izpolnjevati interesent: - da je javni zavod v Republiki Sloveniji, registriran za opravljanje dejavnosti, ki je predmet namere (dokazilo: izpisek iz sodnega registra), - izpolnjuje pogoje za socialnovarstveni zavod, ki jih določa Zakon o socialnem varstvu ter Pravilnik o minimalnih tehničnih zahtevah za izvajalce socialno varstvenih storitev (dokaz: izjava), - da zagotavlja prevzem zaposlenih izvajalcev pomoči na domu in strokovno tehničnega osebja, zaposlenih pri sedanjem izvajalcu pomoči na domu in prevzem zaposlene v Centru za dnevne aktivnosti starejših v Šempetru (dokazilo: izjava o prevzemu zaposlenih), - da ima izdelan podroben program dela izvajanja storitve z vidika organizacije dela, števila in usposobljenosti kadrov, tehničnih pogojev in metod dela na območju Občine Šempeter-Vrtojba (dokazilo: program dela), - da bo zagotavljal kakovostno izvajanje storitve v predvidenem obsegu glede na povpraševanje in sklenjene dogovore ob delavnikih, nedeljah in praznikih (dokazilo: izjava). Osnovna pogodbena določila so v prilogi. Interesenti lahko oddajo ponudbo za izvajanje pomoči na domu do vključno 28. 10. 2015 Prijavo z vso potrebno dokumentacijo je potrebno poslati v zaprti kuverti kot priporočeno pošiljko na naslov Občina Šempeter-Vrtojba, Trg Ivana Roba 3/a, 5290 Šempeter pri Gorici ali osebno oddati v glavni pisarni Občine Šempeter-Vrtojba. Za pravočasno se šteje prijava, ki je bila do vključno 28. 10. 2015 oddana s priporočeno pošiljko po pošti oziroma osebno vložena v sprejemni pisarni naročnika. Številka: 12203-5/2015-1 Šempeter pri Gorici, 13. 10. 2015

Všečkaj objavo