Izberi drugo občino
Nazadnje izbrane občine

Poišči občino

Registracija
Napoved za sobota, 03.12.2016

pretežno jasno
Danes bo zmerno do pretežno oblačno, nekaj sonca bo predvsem na severovzhodu države. Na Primorskem bo pihala šibka burja. Najvišje dnevne temperature bodo od 2 do 5, na Primorskem do 10 stopinj C.
-5°C | 5°C
nedelja, 04.12.2016
-4°C | 4°C
ponedeljek, 05.12.2016
-5°C | 7°C
torek, 06.12.2016
-4°C | 10°C
sreda, 07.12.2016
-3°C | 7°C
Opozorila
Sobota, 3.12.2016 ob 8h
Dodatnega opozorila ni.
-5°C
5°C
pretežno jasno
Nahajaš se tukaj: Novice

Potovanje po vaših mislih


NOVICE

| |
10.03.2016      17:08
A A

Potovanje po vaših mislih


Študentska sekcija Društva za marketing Slovenije že deveto leto zapored organizira največjo študentsko marketinško konferenco fanfara™, ki bo 14. aprila v Ljubljani, letos na novi lokaciji v Austria Trend Hotelu. Dogodek je namenjen vsem, ki jih zanima področje marketinga - študentom in tistim, ki se z marketingom srečujejo na poslovnem področju.


Študentska marketinška konferenca.
Študentska marketinška konferenca.
Deli:

Marketing ustvarja dražljaje, ki vplivajo na naše misli. Vse želje, odločitve in potrebe

nastanejo prav v naših glavah, zato velja psihologija za enega izmed temeljev marketinga.

Da bi poslali prave dražljaje, je torej nujno, da se podamo na potovanje po

potrošnikovih mislih - šele takrat lahko namreč dosežemo prave učinke marketinga.

Strokovnjaki z omenjenih področij nam bodo odgovorili na številna vprašanja, ključna

za razumevanje vloge psihologije v marketingu. Ste se kdaj spraševali, kako so slišati

barve? Zakaj bi to od njih sploh želeli, ko pa jih vendar lahko vidimo, nam bo razkrila

Svetlana Ćopić (Scholz & Friends Beograd). Z nami bosta potovala tudi Uroš Cvetko

(Mercator), ki bo zamajal naše predstave o marketinških raziskavah in Mitja Mavsar,

ki nas bo poučil o pomenu oblikovanja uporabniške izkušnje. Jaka Repanšek (RePublis)

bo s pravnega vidika začrtal mejo na področju psihološkega profiliranja

potrošnikov; Gorazd Slak (Planet TV) bo govoril o tem, kako iz TV serije ustvariti

uspešno blagovno znamko. Mojca Klenovšek Podobnik (Ipsos) pa nam bo s pomočjo

kvalitativnih raziskav pomagala obuti čevlje potrošnikov. Gregor Ahman (Havas

Worldwide Vienna) nas bo skušal prepričati, da je kreativa pomembnejša od psihologije;

dr. Karmen Šterk bo s pomočjo psihoanalize govorila o dvojnih prevarah, z Majo

Michieli (Valicon) pa bomo dobesedno pogledali v misli posameznika.

Vzporedno s predavanji bosta potekali tudi dve delavnici. Osebnostni cocktail bo za

udeležence pripravila Sonja Peklenik (Inštitut KRATOS), Miha Gams (Oculus) pa nas

bo popeljal v svet eye-trackinga.

Po potovanju sprostite varnostne pasove, poiščite svojega sopotnika in se nam

pridružite tudi na večernemu zaključku programa, končni postaji: FUNfara. Prtljaga

naj tokrat ostane doma.

Vstopnice po First minute ceni so razprodane, na voljo pa so še Economy in First

class vstopnice. Z udobnim potovanjem v prvem razredu si zagotovite tudi udeležbo

na eni od dveh delavnic. Svoj sedež lahko rezervirate na www.fanfara.si.

V imenu celotne posadke vam želimo prijeten let!





0 (Bodi prvi!)
Oceni članek
NE ZAMUDI VEČ NOBENE POMEMBNE NOVICE ALI DOGODKA IZ TVOJEGA KRAJA! x
Naroči se na brezplačno tedensko e-izdajo in bodi na tekočem o dogajanju v tvoji občini Rečica ob Savinji!

100 % skrbno bomo varovali vašo zasebnost in odjavili se boste lahko kadarkoli!
Komentiraj novico

Za komentiranje morate biti prijavljeni. Še nimate uporabniškega imena in gesla? Registrirajte se!
Komentarji 0 komentarjev
Za ta prispevek še ni dodanih komentarjev. Bodi prvi!