Logo MojaObčina.si
JUTRI
13°C
1°C
NED.
12°C
-0°C
Oceni objavo

5. Dobrodelna akcija Unikati za lahko branje 2015

Zavod Risa že 5. leto zapored pripravlja dobrodelno akcijo Unikati za lahko branje. Ves izkupiček spletne avkcije bo letos namenjen tisku prvega avtorskega leposlovnega romana za lahko branje v Sloveniji avtorice Aksinje Kermauner!

 

Zavod RISA je neprofitni zavod iz Slovenj Gradca. V njem se prostovoljci, strokovnjaki na svojih področjih, trudimo za to, da bi imeli v Sloveniji čim več lahkega branja. V Zavodu RISA delamo veliko stvari. Predvsem pa NAS ZANIMA LAHKO BRANJE. Da si boste lažje predstavljali, kako zgleda lahko branje, vas k sodelovanju na letošnji že 5. dobrodelni akciji Unikati za lahko branje 2015 vabimo, hm, lahko:

Vsako leto zbiramo unikate. 
Zdaj je to že tradicija. 
Zbiranje unikatov poteka od 5.10.2015 do 4.12.2015. 
Unikati so lahko praktično vse.
Unikat je lahko doma narejen nakit, knjiga, fotografija, storitev, hrana, pijača ... 
Zbrane unikate bomo vključili v spletni avkciji. 
Spletna avkcija bo potekala od 16.11.2015 do nedelje 29.11.2015 do 22.00.
4.12.2015 pa bomo priredili čajanko.
Na čajanki pa bodo zmagovalci prejeli svoje unikate.

 

 

Vsi ste vabljeni! 
Izkupiček je namenjen pokritju denarnih stroškov ob izvajanju projektov organizacije RISA. 
Stroški tiska, plačilo zunanje pomoči npr. ilustracije gradiv ... 
RISA ima zelo malo denarnih virov. 
Stroški storitev Risjih prostovoljcev, prevoza, sestankov ... ti pa bodo še nekaj časa na ramenih Ris in Risov samih.

 

Unikate lahko podarite na več načinov:
Kateremu koli članu Rise - osebno poznanstvo.
Dogovorite se z Vesno na telefonski št. 041 311 269.
Pošljete e-poštno sporočilo na zavodrisa@gmail.com.

 

Ob koncu spletne avkcije pripravljamo Čajanko. Na njej se nam lahko pridružite v petek, 4. decembra 2015, ob 17. uri,  v Kulturnem centru Ravne na Koroškem. Imeli bomo glasbo, srečelov, avkcijo v živo, domače dobrote in topel čaj. Na Čajanki boste lahko zmagovalci spletne avkcije tudi prevzeli svoje unikate.

Ker pa smo rise in risi srčni ljudje, smo zmeraj pripravljeni na dobre ideje in morebitno sodelovanje. Če bi nas radi spoznali in/ali z nami sodelovali, najdete na naši spletni strani www.risa.si naše kontaktne podatke. Poiščete pa nas lahko tudi Facebook strani Zavod RISA in na Twitterju (@zavodrisa).

 

Zahvaljujemo se vsem, ki ste nam že in nam še boste podarili svoje unikate, vsem, ki ste/boste zanje licitirali, vsem, ki nas tako ali drugače spodbujate in nam pomagate širiti glas o lahkem branju.

Berite (lahko)!

 

 

 

Več o naši že 5. dobrodelni akciji Unikati za lahko branje najdete na spodnjih povezavah:

http://www.risa.si/licitacija-unikatov-2015/#zacetnaPozicija

http://www.mojaobcina.si/slovenj-gradec/novice/prostovoljstvo/unikati-za-lahko-branje-2015-2.html

Oglejte si tudi