Izberi drugo občino
Nazadnje izbrane občine

Poišči občino

Registracija
Napoved za petek, 20.01.2017

jasno
Danes bo na Primorskem pretežno jasno, burja bo počasi slabela. Drugod po Sloveniji bo sprva pretežno oblačno, sredi dneva in popoldne pa se bo večinoma delno zjasnilo, le na jugu bo ostalo bolj oblačno. Ponekod bo še pihal severovzhodni veter, ki pa bo slabel. Najvišje dnevne temperature bodo od -3 do 1, na Primorskem okoli 5 stopinj.
-8°C | 0°C
sobota, 19.01.2017
-5°C | -1°C
nedelja, 21.01.2017
-9°C | 1°C
ponedeljek, 22.01.2017
-8°C | 0°C
torek, 23.01.2017
-7°C | 2°C
Opozorila
Četrtek, 19.1.2017 ob 9h
Burja na Primorskem bo počasi slabela, a bodo danes do večera njeni najmočnejši sunki še lahko dosegali hitrost okoli 100 km/h.
-8°C
0°C
jasno
Nahajaš se tukaj: Novice

Potovanje po vaših mislih


NOVICE

| |
10.03.2016      17:06
A A

Potovanje po vaših mislih


Študentska sekcija Društva za marketing Slovenije že deveto leto zapored organizira največjo študentsko marketinško konferenco fanfara™, ki bo 14. aprila v Ljubljani, letos na novi lokaciji v Austria Trend Hotelu. Dogodek je namenjen vsem, ki jih zanima področje marketinga - študentom in tistim, ki se z marketingom srečujejo na poslovnem področju


Študentska marketinška konferenca.
Študentska marketinška konferenca.
Deli:

Marketing ustvarja dražljaje, ki vplivajo na naše misli. Vse želje, odločitve in potrebe

nastanejo prav v naših glavah, zato velja psihologija za enega izmed temeljev marketinga.

Da bi poslali prave dražljaje, je torej nujno, da se podamo na potovanje po

potrošnikovih mislih - šele takrat lahko namreč dosežemo prave učinke marketinga.

Strokovnjaki z omenjenih področij nam bodo odgovorili na številna vprašanja, ključna

za razumevanje vloge psihologije v marketingu. Ste se kdaj spraševali, kako so slišati

barve? Zakaj bi to od njih sploh želeli, ko pa jih vendar lahko vidimo, nam bo razkrila

Svetlana Ćopić (Scholz & Friends Beograd). Z nami bosta potovala tudi Uroš Cvetko

(Mercator), ki bo zamajal naše predstave o marketinških raziskavah in Mitja Mavsar,

ki nas bo poučil o pomenu oblikovanja uporabniške izkušnje. Jaka Repanšek (RePublis)

bo s pravnega vidika začrtal mejo na področju psihološkega profiliranja

potrošnikov; Gorazd Slak (Planet TV) bo govoril o tem, kako iz TV serije ustvariti

uspešno blagovno znamko. Mojca Klenovšek Podobnik (Ipsos) pa nam bo s pomočjo

kvalitativnih raziskav pomagala obuti čevlje potrošnikov. Gregor Ahman (Havas

Worldwide Vienna) nas bo skušal prepričati, da je kreativa pomembnejša od psihologije;

dr. Karmen Šterk bo s pomočjo psihoanalize govorila o dvojnih prevarah, z Majo

Michieli (Valicon) pa bomo dobesedno pogledali v misli posameznika.

Vzporedno s predavanji bosta potekali tudi dve delavnici. Osebnostni cocktail bo za

udeležence pripravila Sonja Peklenik (Inštitut KRATOS), Miha Gams (Oculus) pa nas

bo popeljal v svet eye-trackinga.

Po potovanju sprostite varnostne pasove, poiščite svojega sopotnika in se nam

pridružite tudi na večernemu zaključku programa, končni postaji: FUNfara. Prtljaga

naj tokrat ostane doma.

Vstopnice po First minute ceni so razprodane, na voljo pa so še Economy in First

class vstopnice. Z udobnim potovanjem v prvem razredu si zagotovite tudi udeležbo

na eni od dveh delavnic. Svoj sedež lahko rezervirate na www.fanfara.si.

V imenu celotne posadke vam želimo prijeten let!




0 (Bodi prvi!)
Oceni članek

NE ZAMUDI VEČ NOBENE POMEMBNE NOVICE ALI DOGODKA IZ TVOJEGA KRAJA! x
Naroči se na brezplačno tedensko e-izdajo in bodi na tekočem o dogajanju v tvoji občini Mokronog-Trebelno!

100 % skrbno bomo varovali vašo zasebnost in odjavili se boste lahko kadarkoli!
Komentiraj novico

Za komentiranje morate biti prijavljeni. Še nimate uporabniškega imena in gesla? Registrirajte se!
Komentarji 0 komentarjev
Za ta prispevek še ni dodanih komentarjev. Bodi prvi!


Koledar dogodkov Preglej vse
Januar 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
20.01.2017
Danes ni dogodkov.

Bodite prvi pri oddaji mnenja.