Izberi drugo občino
Nazadnje izbrane občine

Poišči občino

Registracija
Napoved za sobota, 10.12.2016

jasno
Danes bo pretežno jasno, v Slovenski Istri bo občasno nizka oblačnost. Najvišje temperature bodo od 6 do 13 stopinj C.
-3°C | 12°C
nedelja, 11.12.2016
-4°C | 10°C
ponedeljek, 12.12.2016
2°C | 8°C
torek, 13.12.2016
-6°C | 2°C
sreda, 14.12.2016
-6°C | 6°C
Opozorila
Sobota, 10.12.2016 ob 11h
Dodatnega opozorila ni.
-3°C
12°C
jasno
Nahajaš se tukaj: Novice

Potovanje po vaših mislih


NOVICE

| |
10.03.2016      17:06
A A

Potovanje po vaših mislih


Študentska sekcija Društva za marketing Slovenije že deveto leto zapored organizira največjo študentsko marketinško konferenco fanfara™, ki bo 14. aprila v Ljubljani, letos na novi lokaciji v Austria Trend Hotelu. Dogodek je namenjen vsem, ki jih zanima področje marketinga - študentom in tistim, ki se z marketingom srečujejo na poslovnem področju


Študentska marketinška konferenca.
Študentska marketinška konferenca.
Deli:

Marketing ustvarja dražljaje, ki vplivajo na naše misli. Vse želje, odločitve in potrebe

nastanejo prav v naših glavah, zato velja psihologija za enega izmed temeljev marketinga.

Da bi poslali prave dražljaje, je torej nujno, da se podamo na potovanje po

potrošnikovih mislih - šele takrat lahko namreč dosežemo prave učinke marketinga.

Strokovnjaki z omenjenih področij nam bodo odgovorili na številna vprašanja, ključna

za razumevanje vloge psihologije v marketingu. Ste se kdaj spraševali, kako so slišati

barve? Zakaj bi to od njih sploh želeli, ko pa jih vendar lahko vidimo, nam bo razkrila

Svetlana Ćopić (Scholz & Friends Beograd). Z nami bosta potovala tudi Uroš Cvetko

(Mercator), ki bo zamajal naše predstave o marketinških raziskavah in Mitja Mavsar,

ki nas bo poučil o pomenu oblikovanja uporabniške izkušnje. Jaka Repanšek (RePublis)

bo s pravnega vidika začrtal mejo na področju psihološkega profiliranja

potrošnikov; Gorazd Slak (Planet TV) bo govoril o tem, kako iz TV serije ustvariti

uspešno blagovno znamko. Mojca Klenovšek Podobnik (Ipsos) pa nam bo s pomočjo

kvalitativnih raziskav pomagala obuti čevlje potrošnikov. Gregor Ahman (Havas

Worldwide Vienna) nas bo skušal prepričati, da je kreativa pomembnejša od psihologije;

dr. Karmen Šterk bo s pomočjo psihoanalize govorila o dvojnih prevarah, z Majo

Michieli (Valicon) pa bomo dobesedno pogledali v misli posameznika.

Vzporedno s predavanji bosta potekali tudi dve delavnici. Osebnostni cocktail bo za

udeležence pripravila Sonja Peklenik (Inštitut KRATOS), Miha Gams (Oculus) pa nas

bo popeljal v svet eye-trackinga.

Po potovanju sprostite varnostne pasove, poiščite svojega sopotnika in se nam

pridružite tudi na večernemu zaključku programa, končni postaji: FUNfara. Prtljaga

naj tokrat ostane doma.

Vstopnice po First minute ceni so razprodane, na voljo pa so še Economy in First

class vstopnice. Z udobnim potovanjem v prvem razredu si zagotovite tudi udeležbo

na eni od dveh delavnic. Svoj sedež lahko rezervirate na www.fanfara.si.

V imenu celotne posadke vam želimo prijeten let!





0 (Bodi prvi!)
Oceni članek
NE ZAMUDI VEČ NOBENE POMEMBNE NOVICE ALI DOGODKA IZ TVOJEGA KRAJA! x
Naroči se na brezplačno tedensko e-izdajo in bodi na tekočem o dogajanju v tvoji občini Mokronog-Trebelno!

100 % skrbno bomo varovali vašo zasebnost in odjavili se boste lahko kadarkoli!
Komentiraj novico

Za komentiranje morate biti prijavljeni. Še nimate uporabniškega imena in gesla? Registrirajte se!
Komentarji 0 komentarjev
Za ta prispevek še ni dodanih komentarjev. Bodi prvi!