Izberi drugo občino
Nazadnje izbrane občine

Poišči občino

Registracija
Napoved za sreda, 29.03.2017

jasno
Popoldne bo jasno. Najvišje dnevne temperature bodo od 16 do 21 stopinj C.
1°C | 21°C
četrtek, 30.03.2017
3°C | 20°C
petek, 31.03.2017
6°C | 19°C
sobota, 01.04.2017
4°C | 20°C
Opozorila
Torek, 28.3.2017 ob 15h
Dodatnega opozorila ni.
1°C
21°C
jasno
Nahajaš se tukaj: Novice Obvestila Dogodki

Kongresni program napoveduje


DOGODKI

| |
15.03.2017      10:46
A A

Kongresni program napoveduje



Deli:

V četrtek, 6. aprila, bosta na festivalski oder kot prva stopila kreativni direktor pri Grey Ljubljana Luka Bajs in Peter Zabret, tekstopisec v agenciji Pristop. Udeležencem pripravljata pregled Oglaševalske letine, kjer bosta predstavila najboljše oglase minulega leta. Vodja analitike in načrtovanja nakupne izkušnje pri Futura DDB Maša Crnkovič bo obiskovalcem pojasnila, kako skozi metodo načrtovanja nakupne poti sistematično in merljivo razvijamo znamko ter stranke vodimo na neprekinjeno potovanje. Jonas Žnidaršič pa bo spregovoril o izvirnosti in o tem, zakaj je nekatera ideja uspešna ter kakšno vlogo ima pri tem etika.

 

Udeleženci festivala se bodo lahko udeležili tudi delavnice Glasba v oglaševanju: Vse, kar ste želeli izvedeti o avtorskih pravicah, pa si niste upali vprašati svojega odvetnika. Na vsa vprašanja bo odgovarjal Žiga Drofenik, upravljalec avtorskih pravic v podjetju IMC MP d.o.o., Universal Music Publishing.

 

V petek, 7. aprila, bosta Maruša Hrovat, strateginja, Luna\TBWA, in Günther Van Lany, strateški direktor, TBWA\Belgija, potrjevala takšne in drugačne stereotipe o strategih. Izvršna urednica Marketing Magazina Simona Kruhar Gaberšček bo predstavila B-report, lestvico največkrat nagrajenih kreativnih del ustvarjalcev iz regije nekdanje Jugoslavije. Strateški direktor McCann Worldgroupe Evropa iz Velike Britanije Harjot Singh, iskani strokovnjak in govorec v oglaševalski industriji, bo na govorniškem odru povezal sol in tehnologijo. Razjasnil bo, kakšna je oziroma bi morala biti vloga tehnologije pri ustvarjanju.

 

Tudi drugi dan festivala prinaša delavnico za obiskovalce. Vodil jo bo kreativni direktor v agenciji Imago Ogilvy Drago Mlakar, ki bo podal odgovore na vprašanja, kako prepoznati bistvo ideje, zakaj dobro ni vedno najboljše in zakaj je zaupanje med naročnikom in agencijo bistveno za uspešno komunikacijo.

 

Preliminarni program 26. SOF-a po dnevih je dostopen na spletni strani SOF.

 

Več na:  www.sof.si

Spletna prijava: https://engine.sof.si




0 (Bodi prvi!)
Oceni članek

NE ZAMUDI VEČ NOBENE POMEMBNE NOVICE ALI DOGODKA IZ TVOJEGA KRAJA! x
Naroči se na brezplačno tedensko e-izdajo in bodi na tekočem o dogajanju v tvoji občini Mežica!

100 % skrbno bomo varovali vašo zasebnost in odjavili se boste lahko kadarkoli!
Komentiraj novico

Za komentiranje morate biti prijavljeni. Še nimate uporabniškega imena in gesla? Registrirajte se!
Komentarji 0 komentarjev
Za ta prispevek še ni dodanih komentarjev. Bodi prvi!


Občinsko glasilo Šumc
Številka: 46
Izšla: 19.12.2016
Poglej Pdf

Bodite prvi pri oddaji mnenja.