Logo MojaObčina.si
DANES
15°C
2°C
JUTRI
12°C
4°C
Oceni objavo

Težave s križiščem proti logističnemu centru Hofer

Na križišču se mnogokrat prižge rdeča luč v smeri Dob - Prevoje, vozila iz smeri logističnega centra Hofer pa ni.
Januarja 2008 je na Prevojah v občini Lukovica začela delovati Hoferjeva centrala z močnim logističnim centrom in voznim parkom, ki dnevno oskrbuje poslovalnice po vsej Sloveniji. V okviru centrale na 16 hektarjih deluje še uprava, skladišče s hladilnico in bencinska črpalka za Hoferjev vozni park (vir: http://www.hofer.si/si/html/company/predstavljamo.htm).Vsekakor naj bi to bila velika pridobitev za občino Lukovica.

 

Danes ne bom pisal o Hoferju, ampak o dostopu do njihovega logističnega centra. Na cesti Želodnik - Trojane je bilo izvedeno križišče oz. odcep proti logističnemu centru. Vse lepo in prav.

 

Križišče je opremljeno s semaforji s senzorjem, ki se aktivira, ko se na dovozu iz logističnega centra pred semaforjem ustavi vozilo.

Težava nastopi, ko se pokaže "kultura" voznikov. Zaradi avtoceste je sedaj "stara" cesta precej manj obremenjena in zato veliko časa povsem prazna. Večinoma se voznikom, kateri prihajajo iz logističnega centra, ne zdi smiselno čakati na zeleno luč na semaforju (ker dejansko nekaj sto metrov levo in desno ni nobenega vozila ali drugega udeleženca v prometu) in zato zapeljejo v križišče skozi rdečo luč. To je sicer grob prekršek (neupoštevanje rdeče luči: 300 EUR + 5 točk, vir: http://www.amzs.si/si/456/6/Slovenija.aspx), ampak se dogaja in to sploh ne tako redko. Posledica nastopi, da senzor pred semaforjem zazna vozilo in se sistem postavi v stanje, da bo na semaforju čez nekaj časa zasvetila zelena luč. Ko se to zgodi, pa ni nobenega vozila, ki bi prevozil križišče, ker ga je pač že prej (prekršek). Takrat na semaforju v smeri Želodnik - Trojane gori rdeča luč in promet je zaustavljen, čeprav iz smeri logističnega centra ni nobenega vozila.

Drugi primeri pa so, ko tovornjaki, kateri zavijajo iz glavne ceste proti logističnemu centru, prevozijo senzor oz. pas, ki je namenjen za vozila iz nasprotne smeri (torej, katera čakajo na zeleno luč na semaforju za vključitev na glavno cesto ali po domače "sekajo" ovinek), kar zopet povzroči, da se čez določen čas na glavni cesti semafor spremeni v rdečo, semafor iz smeri logističnega centra pa v zeleno), čeprav ni tam nikogar, kateri bi se želel vključiti na glavno cesto.

Zaradi semaforjev se po nepotrebnem čaka in voznikom dviguje pritisk. Obe težavi bi se brez problema odpravilo z odstranitvijo semaforjev (oz. izklop) in vožnjo voznikov po prometnih znakih.

Vsaj drugo pa bi se lahko povsem odpravilo z razmejitvijo voznih pasov na cesti proti logističnem centru v obliki otoka

 

Velikokrat se šele po daljši uporabi pokaže potreba po rešitvi določenih težav in menim, da je to ena izmed le-teh.

Oglejte si tudi