Logo MojaObčina.si
DANES
12°C
3°C
JUTRI
16°C
2°C
Oceni objavo

Kaj je novega na Občini?

S torkom, 1. decembrom 2015, se je celotna občinska uprava Občine Lukovica preselila nazaj na Stari trg 1 v Lukovico. To pomeni, da vse opravke, ki jih imate na Občini opravite na enem mestu in ne več v enoti v Šentvidu.

Z ureditvijo sanacije zunanjosti, strehe in izgleda občinske stavbe, oziroma kulturnega doma Janka Kersnika Lukovica so se pojavile tudi možnosti za notranjo ureditev. Tako se je občinska uprava ponovno združila na enem mestu in naredil prostor za sejo občinskega sveta, saj so seje do sedaj potekale v dvorani kulturnega doma. »Za moje delo to predstavlja veliko olajšanje, saj je delo z vsemi uslužbenci na enem mestu veliko lažje, učinkovitejše in bolj prijazno tako občanom in občankam kot tudi s finančnega vidika. S preprosto obnovo prostorov ni postal kulturni dom v Lukovici lepši le na pogled, ampak tudi mnogo bolj prijazen. Obnovljeni zunanjosti se je pridružila še prenovljena notranjost,« pravi župan Matej Kotnik, ki selitev z navdušenjem pozdravlja.


Kje je kdo?

Ob vstopu v stavbo so na levi strani prostori, kamor so se preselili sodelavci občinske uprave. V pritličju imata skupno pisarno višji svetovalec za javna naročila in gospodarske javne službe Rok Penec in svetovalka za javna naročila in gospodarske javne službe Jasna Sovinšek. Nasproti njiju ima prostor svetovalec za javna naročila in gospodarske javne službe Primož Dežman. V pritličju je tudi društvena soba, kjer bodo lahko potekali tudi sestanki društev, KS Lukovica, prostor za civilno zaščito, gasilsko zvezo, v dopoldanskem času pa bo služil tudi za potrebe Občine.

V prvem nadstropju ostaja vse tako, kot je bilo, razen skupne pisarne višje svetovalka za kmetijstvo, gospodarstvo in regionalni razvoj Katke Bohinc ter višje svetovalke za družbene in društvene dejavnosti Mojce Cerar. Prostor, kjer je bilo prej računovodstvo bo namenjeno mali sejni sobi, ki se bo lahko združila skupaj z županovo sejno sobo ter postala velika sejna soba za dnevne sestanke, seje odborov in podobno. 

V drugem nadstropju se nahajajo računovodstvo, in sicer pisarni višje svetovalke za finance in proračun Lee Berk ter referentke za finance Eme Božič. Skupno pisarno imata višja svetovalka za urejanje prostora in varstvo okolja Tatjana Suhadolc in Vanja Pograjc, svetovalka za urejanje prostora in varstvo okolja. V enem izmed prostorov v mansardi je tudi obednica občinske uprave, prav tako pa tudi konferenčna soba. Slednja bo namenjena sejam občinskega sveta, delu odborov in izvedbi različnih predavanj. 

 

Oglejte si tudi