Logo MojaObčina.si
DANES
16°C
4°C
JUTRI
14°C
2°C
Oceni objavo

Zaključil se je peti Plaktivat, ki spodbuja k pozitivnemu razmisleku na temo »migranti«

Peti družbeno-odgovorni projekt Plaktivat se je tokrat odvil v sodelovanju z Mirovnim inštitutom, v središče pa je postavil migrante. Sodelujoči so spregovorili s plakati, rezultat pa je 36 odlično pripravljenih in zasnovanih del. Žirijo je prepričal minimalističen pristop z jasnim in razumljivim sporočilom brez odvečnih besed.

 

Peti družbeno-odgovorni projekt Plaktivat je dobil zmagovalca. Kot pravi direktor družbe TAM-TAM Tomaž Drozg, so »sodelujoči ustvarjali na temo migrantov, pri svojem delu pa so sledili ideji, da smo vsi ljudje rojeni svobodni in enaki – vsi, ne samo nekateri. Na ta način smo spodbudili k razmisleku o odnosu do migrantov ter k pozitivnemu premiku v naši družbi«.

 

Žirijo je med vsemi prispelimi plakati prepričal Boris Kralj, art direktor in oblikovalec v agenciji AV studio. Po besedah žirantov je plakat izstopal zaradi minimalističnega pristopa: »Avtor je podal jasno in razumljivo sporočilo brez odvečnih besed in moralne filozofije. Plakat kliče k akciji, obenem pa širi sporočilo miru. Kot je rekel Antoine de Saint-Exupery: Popolnost ni dosežena takrat, ko ni več kaj dodati, temveč takrat, ko ni več česa odvzeti.« Žirija je zasedala pod okriljem veterana oglaševalskega sveta Mitje Petroviča, sestavljali pa so jo Blaž Ritmanič (Formitas), Blaž Vuk (Pristop), Drago Mlakar (Bruketa&Žinić), Gsus Ajax (Ajax studio), Maja Gspan (Cankarjev dom), Miha Grobler (Ekipa2), Neža Kogovšek Šalamon (Mirovni inštitut), Petra Krulc (Grey), Tomaž Drozg (TAM-TAM) in Vital Verlič (Futura DDB). Pri ocenjevanju del so sledili predvsem kriterijem pozitivnosti sporočila, komunikacijske jasnosti, inovativnosti, izvirnosti, upoštevanja specifik plakatnih mest ter tehnične ustreznosti poslanega dela.

 

Peti razpis je nastal v sodelovanju z Mirovnim inštitutom in je v samo središče postavil migrante, ki so stalnica številnih razprav na nacionalni in regionalni ravni. Iztočnica vseh prijavljenih del je bilo vodilo, da imamo vsi pravico do samouresničitve, svobode, zasledovanja svojih sanj in sreče. Sodelovanje na natečaju je bilo brezplačno in namenjeno številnim ustvarjalcem, tako posameznikom kot tudi agencijam oziroma pravnim osebam. Direktor družbe Tomaž Drozg dodaja: »Zmagovalni Plaktivat bomo objavili na 500 TAM-TAM plakatnih mestih po celi Sloveniji, dela pa prijavili v tekmovalne dele festivalov Slovenski oglaševalski festival SOF in Bienale vidnih sporočil Slovenije.« Slednji je konec meseca septembra kar štiri zmagovalce preteklih Plaktivatov – Beg možganov, Bodi gasilec, Nasilje med mladostniki in Spletna zasvojenost – umestil v finale. Relevanca del, ki nastajajo v okviru družbeno-odgovornega projekta, je torej nezanemarljiva. V TAM-TAMu pravijo, da bodo še naprej spodbujali k ustvarjanju in razmisleku o družbeno-relevantnih tematikah ter k izražanju mnenja na inovativen način, ki je vsem na očeh: z mestnimi plakati. Kaj bo tema naslednjega Plaktivata še ni znano, nov poziv k pozitivnim premikom v družbi pa pričakujemo v decembru.

Povezave

tam-tam.si/

Oglejte si tudi