Prejete nagrade
Najprej velja izpostaviti dve nagradi, s katerimi se Ljubljana lahko pohvali od lanskega leta naprej. Tako je ljubljanski mestni projekt preureditve nabrežij in mostov na Ljubljanici med 36 evropskimi državami oziroma med 347 prijavljenimi projekti osvojil prvo mesto in prejel evropsko nagrado za mestni javni prostor 2012, ki jo podeljuje Center za sodobno kulturo v Barceloni. V tem sklopu projektov zagotovo velja izpostaviti zaključek druge faze prenove Grudnovega nabrežja, ki ga je vodil Turizem Ljubljana v 2012 v okviru svojih investicijskih projektov v ureditev turistične in javne infrastrukture.
Druga pomembna nagrada, ki jo je Ljubljana prejela za prenovo Kongresnega trga ter revitalizacijo arheoloških parkov, je nagrada Gubbio. Nagrado podeljuje Združenje zgodovinskih in umetniških centrov (L'Associazione Nazionale Centri Storico-Artistici – A.N.C.S.A), Ljubljana pa je zmagala v konkurenci osmih evropskih projektov iz Portugalske, Španije, Francije in Belgije in tako skupaj z Grenoblom prejela glavno nagrado v kategoriji evropske nagrade.
Posebno priznanje je prejela tudi Turistična kartica Ljubljana, ko je zasedla tretje mesto med štirinajstimi evropskimi prestolnicami. Spletno mesto Visit Ljubljana pa je prejelo domač nagrada Netko 2012 za najboljši digitalni projekt v kategoriji Mediji in informativni portali. Spletno mesto Turizma Ljubljana je bilo v preteklem letu – med prvimi turističnimi portali v Evropi – nadgrajeno z odzivnim dizajnom, ki omogoča prilagojeno prikazovanje vsebin na različnih velikostih ekranov, so še izpostavili na zavodu Turizem Ljubljana.
Razvoj turistične ponudbe
Med razvojnimi projekti so na Turizmu Ljubljana izpostavili postavitev štirih novih obvestilnih tabel na avtocestnem obroču okoli Ljubljane, ki opozarjajo na Ljubljano z najprepoznavnejšimi motivi. “Med projekte, ki so mesto naredili barvitejše in prijetnejše, pa zagotovo lahko uvrstimo ocvetličenje starega mestnega mesta,” so še zapisali na spletni strani.
Lani je tudi bila uvedena nova linija spominkov in darilc z naslovom Plečnikova Makalonca, s katero je na poseben način obeležila 140. obletnico Plečnikovega rojstva, na trg pa ponudila linijo oblikovalsko dovršenih, kakovostnih in tudi cenovno ugodnih izdelkov.
V zavodu Turizem Ljubljana pa so pomembne dosežke videli tudi na področju kongresne industrije. Ljubljana je v leto 2012 vstopila z novo razvojno politiko kongresne Ljubljane do leta 2020 ter med letom aktivno vzpostavljala partnerstva za učinkovitejše pridobivanje kongresov s 500 udeleženci in več, tako imenovan projekt »Ljubljana Strategic Bidding Team«. Leto 2012 je Ljubljana zaokrožila z dvema nagradama za delo v tem segmentu, ki ju je Turizem Ljubljana prejel na peti Conventi, ki ravno te dni poteka v Ljubljani.