Izberi drugo občino
Nazadnje izbrane občine

Poišči občino

Registracija
Napoved za sreda, 18.01.2017

pretežno oblačno
Ponoči bo zmerno do pretežno oblačno in vetrovno. Predvsem v južnih krajih bo rahlo snežilo. Najnižje jutranje temperature bodo od -6 do -2, v zatišnih legah severne Slovenije do -10, ob morju okoli 0 stopinj C.
-4°C | 0°C
četrtek, 19.01.2017
-6°C | -2°C
petek, 20.01.2017
-8°C | 0°C
sobota, 21.01.2017
-8°C | 0°C
nedelja, 22.01.2017
-7°C | 0°C
Opozorila
Torek, 17.1.2017 ob 18h
Danes ponoči in jutri bo na Primorskem še pihala močna burja, ki bo na izpostavljenih mestih v sunkih dosegala hitrost od 110 do 140 km/h. Postopno bo slabela v četrtek.
-4°C
0°C
pretežno oblačno
Nahajaš se tukaj: Novice Obvestila Dogodki

SOF 2017, Človeški faktor v oglaševanju


KRONIKA, DOGODKI, OSTALO

| |
06.01.2017      13:19
1
A A

SOF 2017, Človeški faktor v oglaševanju


Nagovor predsednice - Manj reklam, več oglasov.


Deli:

 

Čeprav je oglaševanje še pred leti veljalo za prestižno stroko in v nekaterih primerih celo del popularne kulture, je danes postavljeno pred neštete izzive. Digitalizacija ter zasičenost z informacijami, večanje pritiskov na stroškovno učinkovitost, fragmentacija medijev in kanalov, potrošnikov prevzem moči nad kanali, vse to sili nas, ki smo del te industrije, da se spreminjamo v superjunake, ko iščemo pot iz nepregledne oglaševalske gneče. In čeprav danes praktiki, opremljeni z različnimi podatki, lažje utemeljujemo in merimo vpliv in moč našega dela, še vedno prodajamo ideje. Še tako dobra ideja pa se lahko zlomi na neštetih točkah, če se ne zavedamo, kako pomemben je človeški faktor v večplastnem oglaševalskem procesu. Oglaševanje je del družbe in prostora, v katerem živimo, srečamo ga lahko na vsakem koraku oz. kliku. Ustvarjalni proces je le del oglaševalskega procesa. 26. Slovenski oglaševalski festival se bo poleg ustvarjalnega procesa dotaknil tudi ostalih vidikov, od psihološkega, komunikacijskega do marketinškega, z namenom, da ugotovimo, na katerih točkah človeški faktor prevlada, spremeni oz. vpliva na sam proces in kje se lahko zalomi. Tema izhaja iz poslanstva Slovenskega oglaševalskega festivala, katerega namen je, da motivira in povezuje udeležence tržno-komunikacijske in tudi širše marketinške stroke.

Oglaševanje kot plačljiva oblika komuniciranja še vedno velja za najprestižnejšo obliko sporočanja, čeprav se kljub visoki stopnji samoregulative in etike sooča z razmeroma nizko stopnjo kredibilnosti. Optimizem vliva podatek, da se poslovno zaupanje v evropski oglaševalski in marketinški industriji povečuje, kot kaže indeks evropske oglaševalske poslovne klime (European Advertising Business Climate Index), ki ga meri Evropsko združenje komunikacijskih agencij (EACA). Slovenija je s 23 točkami nad povprečjem. Po drugi strani pa v tujini in tudi pri nas oglasne bloke preplavljajo prodajni oglasi, kar močno najeda ultimativno lastnost oglaševanja – kreativnost.

Letošnji SOF bo usmerjen v samoizpraševanje in razumevanje vlog posameznikov s ciljem, da stroki dvignemo ugled in ji damo pomen, ki si ga zasluži. Kot vsako leto pa bo pozornost usmerjena tudi v tekmo in družabni program, brez česar SOF ne bi bil to, kar je. Letos bomo že drugič v središču Portoroža pod okriljem Hotela Kempinski. 26. SOF bo potekal 6. in 7. aprila. Save the date!

Mija Gačnik Krpič
Direktorica poslovnega razvoja Futura DDB / Predsednica 26. SOF

več na: https://sof.si/




0 (Bodi prvi!)
Oceni članek

NE ZAMUDI VEČ NOBENE POMEMBNE NOVICE ALI DOGODKA IZ TVOJEGA KRAJA! x
Naroči se na brezplačno tedensko e-izdajo in bodi na tekočem o dogajanju v tvoji občini Ljubljana!

100 % skrbno bomo varovali vašo zasebnost in odjavili se boste lahko kadarkoli!
Komentiraj novico

Za komentiranje morate biti prijavljeni. Še nimate uporabniškega imena in gesla? Registrirajte se!
Komentarji 0 komentarjev
Za ta prispevek še ni dodanih komentarjev. Bodi prvi!


Virtualni asistent
Koledar dogodkov Preglej vse
Januar 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
18.01.2017 | Ostalo
Napredna tehnologija lahko rešuje življenja
18.01.2017 | Družabni dogodki
Predstavitev članstva v Zavodu Ypsilon
18.01.2017 | Tečaji in delavnice
MS Office Word začetni
18.01.2017 | Družabni dogodki
Alzheimer Cafe
18.01.2017 | Tečaji in delavnice
Y.business delavnica: Nailing Content Marketing
18.01.2017 | Umetnost
Človeški faktor
19.01.2017 | Družabni dogodki
Alzheimer Cafe
19.01.2017 | Umetnost
Človeški faktor
20.01.2017 | Tečaji in delavnice
Photoshop - oblikovanje fotografij
23.01.201 | Tečaji in delavnice
7 ključnih novosti po 1. 1. 2017
23.01.2017 | Umetnost
Človeški faktor
23.01.2017 | Tečaji in delavnice
Kako (pre)živeti in uspeti na socialnih omrežjih?
23.01.2017 | Umetnost
Človek, ki je gledal svet
24.01.2017 | Umetnost
Človeški faktor
24.01.2017 | Družabni dogodki
Alzheimer Cafe
24.01.2017 | Tečaji in delavnice
MS Office Excel nadaljevalni 2. del
24.01.2017 | Umetnost
Človek, ki je gledal svet
25.01.201 | Tečaji in delavnice
Posebnosti poslovanja in izdelava zaključnega računa za društva
25.01.2017 | Tečaji in delavnice
MS Office Word nadaljevalni
25.01.2017 | Ostalo
Izmenjava oblačil Tekstilnica
25.01.2017 | Družabni dogodki
Alzheimer Cafe
25.01.2017 | Umetnost
Človek, ki je gledal svet
18.01.2017 | Ostalo
Napredna tehnologija lahko rešuje življenja
18.01.2017 | Družabni dogodki
Predstavitev članstva v Zavodu Ypsilon
18.01.2017 | Tečaji in delavnice
MS Office Word začetni
18.01.2017 | Družabni dogodki
Alzheimer Cafe
18.01.2017 | Tečaji in delavnice
Y.business delavnica: Nailing Content Marketing
Pokaži več
Skrij

Bodite prvi pri oddaji mnenja.

Radio v živo