Izberi drugo občino
Nazadnje izbrane občine

Poišči občino

Registracija
Napoved za ponedeljek, 20.02.2017

delno oblačno
Dopoldne se bo zjasnilo in popoldne bo pretežno jasno. Najvišje dnevne temperature bodo od 7 do 12 stopinj C.
0°C | 14°C
torek, 21.02.2017
0°C | 10°C
sreda, 22.02.2017
1°C | 12°C
četrtek, 23.02.2017
6°C | 12°C
petek, 24.02.2017
8°C | 10°C
Opozorila
Ponedeljek, 20.2.2017 ob 6h
Dodatnega opozorila ni.
0°C
14°C
delno oblačno
Nahajaš se tukaj: Novice Obvestila Dogodki

SOF 2017, Človeški faktor v oglaševanju


KRONIKA, DOGODKI, OSTALO

| |
06.01.2017      13:19
1
A A

SOF 2017, Človeški faktor v oglaševanju


Nagovor predsednice - Manj reklam, več oglasov.


Deli:

 

Čeprav je oglaševanje še pred leti veljalo za prestižno stroko in v nekaterih primerih celo del popularne kulture, je danes postavljeno pred neštete izzive. Digitalizacija ter zasičenost z informacijami, večanje pritiskov na stroškovno učinkovitost, fragmentacija medijev in kanalov, potrošnikov prevzem moči nad kanali, vse to sili nas, ki smo del te industrije, da se spreminjamo v superjunake, ko iščemo pot iz nepregledne oglaševalske gneče. In čeprav danes praktiki, opremljeni z različnimi podatki, lažje utemeljujemo in merimo vpliv in moč našega dela, še vedno prodajamo ideje. Še tako dobra ideja pa se lahko zlomi na neštetih točkah, če se ne zavedamo, kako pomemben je človeški faktor v večplastnem oglaševalskem procesu. Oglaševanje je del družbe in prostora, v katerem živimo, srečamo ga lahko na vsakem koraku oz. kliku. Ustvarjalni proces je le del oglaševalskega procesa. 26. Slovenski oglaševalski festival se bo poleg ustvarjalnega procesa dotaknil tudi ostalih vidikov, od psihološkega, komunikacijskega do marketinškega, z namenom, da ugotovimo, na katerih točkah človeški faktor prevlada, spremeni oz. vpliva na sam proces in kje se lahko zalomi. Tema izhaja iz poslanstva Slovenskega oglaševalskega festivala, katerega namen je, da motivira in povezuje udeležence tržno-komunikacijske in tudi širše marketinške stroke.

Oglaševanje kot plačljiva oblika komuniciranja še vedno velja za najprestižnejšo obliko sporočanja, čeprav se kljub visoki stopnji samoregulative in etike sooča z razmeroma nizko stopnjo kredibilnosti. Optimizem vliva podatek, da se poslovno zaupanje v evropski oglaševalski in marketinški industriji povečuje, kot kaže indeks evropske oglaševalske poslovne klime (European Advertising Business Climate Index), ki ga meri Evropsko združenje komunikacijskih agencij (EACA). Slovenija je s 23 točkami nad povprečjem. Po drugi strani pa v tujini in tudi pri nas oglasne bloke preplavljajo prodajni oglasi, kar močno najeda ultimativno lastnost oglaševanja – kreativnost.

Letošnji SOF bo usmerjen v samoizpraševanje in razumevanje vlog posameznikov s ciljem, da stroki dvignemo ugled in ji damo pomen, ki si ga zasluži. Kot vsako leto pa bo pozornost usmerjena tudi v tekmo in družabni program, brez česar SOF ne bi bil to, kar je. Letos bomo že drugič v središču Portoroža pod okriljem Hotela Kempinski. 26. SOF bo potekal 6. in 7. aprila. Save the date!

Mija Gačnik Krpič
Direktorica poslovnega razvoja Futura DDB / Predsednica 26. SOF

več na: https://sof.si/




0 (Bodi prvi!)
Oceni članek

NE ZAMUDI VEČ NOBENE POMEMBNE NOVICE ALI DOGODKA IZ TVOJEGA KRAJA! x
Naroči se na brezplačno tedensko e-izdajo in bodi na tekočem o dogajanju v tvoji občini Ljubljana!

100 % skrbno bomo varovali vašo zasebnost in odjavili se boste lahko kadarkoli!
Komentiraj novico

Za komentiranje morate biti prijavljeni. Še nimate uporabniškega imena in gesla? Registrirajte se!
Komentarji 0 komentarjev
Za ta prispevek še ni dodanih komentarjev. Bodi prvi!


Virtualni asistent
Koledar dogodkov Preglej vse
Februar 20 21 22 23 24 25 26 27 28 1
21.02.2017 | Tečaji in delavnice
MS Office Access
21.02.2017 | Družabni dogodki
Alzheimer Cafe
21.02.2017 | Tečaji in delavnice
Y.business delavnica: Gamification
21.02.2017 | Umetnost
mi, evropski mrliči
22.02.2017 | Družabni dogodki
Predstavitev članstva v Zavodu Ypsilon
22.02.2017 | Tečaji in delavnice
MS Office PowePoint
22.02.2017 | Družabni dogodki
Alzheimer Cafe
22.02.2017 | Tečaji in delavnice
Y.business delavnica: Project tools
22.02.2017 | Umetnost
mi, evropski mrliči
23.02.2017 | Družabni dogodki
Alzheimer Cafe
23.02.2017 | Družabni dogodki
Alzheimer Cafe
23.02.2017 | Družabni dogodki
Speak Up! No Limits! inspired by Lidl Slovenija
23.02.2017 | Umetnost
mi, evropski mrliči
25.02.201 | Tečaji in delavnice
Y.business seminar Hekanje časa
25.02.2017 | Tečaji in delavnice
Kreativno življenje
25.02.2017 | Šole in vrtci
MAŠA IN MEDVED NA LEDU, RAZKOŠNA LEDENA PRAVLJICA PRVIČ V SLOVENIJI
25.02.2017 | Umetnost
Nedolžni (L'innocente)
27.02.201 | Šole in vrtci
Športno počitniško varstvo
28.02.2017 | Ostalo
Izmenjava oblačil Tekstilnica
20.02.201 | Tečaji in delavnice
VRELEC MLADOSTI IZ PRAKSE
20.02.201 | Tečaji in delavnice
KMETIJSKA DEJAVNOST – registracija, zaposlovanje, knjiženje, bilanca
20.02.201 | Tečaji in delavnice
KMETIJSKA DEJAVNOST – registracija, zaposlovanje, knjiženje, bilanca
21.02.2017 | Tečaji in delavnice
MS Office Access
21.02.2017 | Družabni dogodki
Alzheimer Cafe

Bodite prvi pri oddaji mnenja.

Radio v živo