Logo MojaObčina.si
JUTRI
12°C
4°C
NED.
14°C
3°C
Oceni objavo

SOF 2017, Človeški faktor v oglaševanju

Nagovor predsednice - Manj reklam, več oglasov.

 

Čeprav je oglaševanje še pred leti veljalo za prestižno stroko in v nekaterih primerih celo del popularne kulture, je danes postavljeno pred neštete izzive. Digitalizacija ter zasičenost z informacijami, večanje pritiskov na stroškovno učinkovitost, fragmentacija medijev in kanalov, potrošnikov prevzem moči nad kanali, vse to sili nas, ki smo del te industrije, da se spreminjamo v superjunake, ko iščemo pot iz nepregledne oglaševalske gneče. In čeprav danes praktiki, opremljeni z različnimi podatki, lažje utemeljujemo in merimo vpliv in moč našega dela, še vedno prodajamo ideje. Še tako dobra ideja pa se lahko zlomi na neštetih točkah, če se ne zavedamo, kako pomemben je človeški faktor v večplastnem oglaševalskem procesu. Oglaševanje je del družbe in prostora, v katerem živimo, srečamo ga lahko na vsakem koraku oz. kliku. Ustvarjalni proces je le del oglaševalskega procesa. 26. Slovenski oglaševalski festival se bo poleg ustvarjalnega procesa dotaknil tudi ostalih vidikov, od psihološkega, komunikacijskega do marketinškega, z namenom, da ugotovimo, na katerih točkah človeški faktor prevlada, spremeni oz. vpliva na sam proces in kje se lahko zalomi. Tema izhaja iz poslanstva Slovenskega oglaševalskega festivala, katerega namen je, da motivira in povezuje udeležence tržno-komunikacijske in tudi širše marketinške stroke.

Oglaševanje kot plačljiva oblika komuniciranja še vedno velja za najprestižnejšo obliko sporočanja, čeprav se kljub visoki stopnji samoregulative in etike sooča z razmeroma nizko stopnjo kredibilnosti. Optimizem vliva podatek, da se poslovno zaupanje v evropski oglaševalski in marketinški industriji povečuje, kot kaže indeks evropske oglaševalske poslovne klime (European Advertising Business Climate Index), ki ga meri Evropsko združenje komunikacijskih agencij (EACA). Slovenija je s 23 točkami nad povprečjem. Po drugi strani pa v tujini in tudi pri nas oglasne bloke preplavljajo prodajni oglasi, kar močno najeda ultimativno lastnost oglaševanja – kreativnost.

Letošnji SOF bo usmerjen v samoizpraševanje in razumevanje vlog posameznikov s ciljem, da stroki dvignemo ugled in ji damo pomen, ki si ga zasluži. Kot vsako leto pa bo pozornost usmerjena tudi v tekmo in družabni program, brez česar SOF ne bi bil to, kar je. Letos bomo že drugič v središču Portoroža pod okriljem Hotela Kempinski. 26. SOF bo potekal 6. in 7. aprila. Save the date!

Mija Gačnik Krpič
Direktorica poslovnega razvoja Futura DDB / Predsednica 26. SOF

več na: https://sof.si/

Oglejte si tudi