Logo MojaObčina.si
DANES
12°C
7°C
JUTRI
17°C
1°C
Oceni objavo

Na Success Storyu se s pravim pristopom naučite veliko!

V aprilu smo organizirali dogodek Success Story v okviru programa Y.business. Gost večera je bil generalni direktor podjetja Lidl Slovenija, Gregor Kosi. Povprašali smo ga, kakšen odnos goji s svojimi zaposlenimi in kakšen je njegov življenjski slog, ki mu prinaša toliko uspeha.
Dogodek je bil izjemno doživetje, saj Gregorja odlikuje posluh za ljudi in prisrčna energija, ki smo se je do konca večera nalezli vsi. Spodbujeni s pozitivnim sporočilom v Zavodu Ypsilon pripravljamo naslednji Y.business Success Story s profesorjem podjetništva in investitorjem Michaelom Goldbergom iz ZDA, ki pride v četrtek, 8. junija 2017, ob 18.00 v ABC Hub.

 

Česarkoli se lotim, to izpeljem do konca


Zgodba o uspehu Gregorja Kosija je tlakovana s predanim delom. Po dveh zaključenih fakultetah se je zaradi mladostne vizije, da bi sooblikoval državo, ki bo služila ljudem, zaposlil v javni upravi: »Hitro sem videl, da nisem ubral prave poti,« se spominja. Vnaprej se je zavedal, da bo v gospodarstvu naletel na manj varno zaposlitev, a se je odločil sprejeti tveganje. Odšel je na razgovor v Lidl, takrat celo v Avstrijo, kjer dela še danes.


Novo delovno mesto regionalnega vodje prodaje pa se je začelo čisto na začetku, saj je moral spoznati vse procese v prodaji. Zato je svoje prve korake v trgovini naredil kot prodajalec, nato pa zelo kmalu prevzel vodenje svoje prve trgovine. »V Lidlu se učimo ob delu,« so mu rekli in zavihal je rokave. Delal je cele dneve in nikoli ni popuščal, njegova motivacija je bila, in je še danes, biti najboljši in se nenehno razvijati. »Prevzemal sem različne izzive, po letu in pol pa je padla ideja, da postanem direktor prodaje. Nisem še zaključil z delom na trenutni poziciji, sem jim rekel, a so vztrajali, naj sprejmem izziv.«


Vrednote Lidla Slovenija so vrednote zaposlenih


Lidl Slovenija se je letos uvrstil med top tri slovenske zaposlovalce v kategoriji velikih podjetij na izboru Zlata nit, kar Gregor Kosi pripisuje neposrednemu odnosu s kolektivom in številnim projektom, ki jih pripravljajo skupaj. Kot direktor posluša svoje zaposlene, se z njimi pogovarja o njihovih izzivih, omejitvah in išče rešitve, da bi jim nudil kar najboljšo podporo.


Ključna stvar, ki jo upošteva pri iskanju novega kadra, so vrednote delavca, ki se morajo skladati z vrednotami podjetja: »Vrednote podjetja sovpadajo z našimi, ker smo pri njihovem določanju izhajali iz samih sebe. Opravili smo številne intervjuje, izvedli fokusne skupine, iz odgovorov pa smo izluščili pet ključnih vrednot: poštenost, dinamičnost, uspešnost, skrbnost in povezanost.«


Vodstvena pozicija ni ločena od osebnosti vodje


Mnogi pravijo, da so vodje osamljeni, s čimer se Gregor Kosi ne strinja. Zagovarja iskrenost in zaupanje med člani kolektiva: »Nisem deloholik, niti to ni pozitivna oznaka. Mislim, da je to znak, da ne zaupaš sodelavcem,« pravi o svojem urniku. Čas si zna učinkovito organizirati, pri čemer zagovarja idejo o 4 minutnih sestankih. Ima pa tudi velike načrte za iskanje svojega naslednika. V podjetju želi vzpostaviti sistem napredovanja od prodajalca do direktorja: »Želim, da ima v podjetju vsak priložnost, da napreduje.«


Kakšen je po njegovem mnenju dober vodja? Zagovarja vodenje z zgledom, kar lahko počne vsakdo, tudi če nima naziva. Zlato pravilo vodenja je čustvena inteligenca, ki prinaša empatijo. Iz poznavanja družbenega konteksta pa človek ve, kako se vesti, kar mu omogoča boljši občutek za soljudi. V vodenju sta pomembna tudi optimizem in pristnost. »Če človeka razumemo, zanj najdemo pravo besedo. To je tisto, kar odlikuje pravega vodjo.«


Bodi to kar si, vsi ostali so že zasedeni


Mladim na začetku kariere svetuje, naj imajo odprte oči za ljudi, ki jih bodo navdihovali: »Zelo je pomembno, da se naučimo poslušati. Ko se naučimo poslušanja, najdemo tudi mentorje,« svetuje in zagotavlja, da išče mentorje v svojih sodelavcih. Nenehno učenje s pravim pristopom vodi do dobrega rezultata, je prepričan.


Druga pomembna lastnost, ki je mladi ne smejo spregledati, pa je zvestoba samemu sebi. Po njegovem mnenju je najpomembnejše, da mladi spoznajo, kakšni bi radi postali in k temu stremijo s pristnostjo in sproščenostjo. S pomočjo empatijo bodo takšne lastnosti zlahka našli tudi v medosebnem kontaktu. V Zavodu Ypsilon smo na tokratnem Y.business Success Storyu tisti pravi človeški stik in unikatnost vsekakor našli v Gregorju Kosiju.


Kaj je dogodek pomenil občinstvu?


Dan Isteny, član Zavoda Ypsilon in mladi podjetnik:


"Današnji dogodek mi je bil zelo všeč predvsem zaradi tega, ker se mi je dopadlo, kako je Gregor poudaril, da so mu najpomembnejša stvar vrednote, ki jih ima kandidat za zaposlitev. Druga stvar, ki mi je bila zelo všeč, pa je njegov pogled na nazive. Se pravi, da ni pogoj, da je nekdo formalno visoko izobražen, ampak da pokaže svoj pravi jaz, tisto kar lahko da podjetju in pripomore k razvoju vseh zaposlenih, da skupaj rastejo."


Joc Pločnik, udeleženec dogodka:


"Dogodek je bil v treh besedah navdihujoč, inspirativen in motivacijski."


Klemen Thomas, član Zavoda Ypsilon in mladi podjetnik:


"Navdihnili sta me njegova strast in predanost, ker vem, da mi bo pomagalo, če ju prenesem na svoj posel. V bistvu ju že imam, ampak on ima tega še več. Neustavljiva predanost viziji. Zdi se mi, da je njegov um tako fokusiran na tisto, kar hoče, da se ne pogovarja, ne izgublja časa, se ne osredotoča na nič drugega. To prinese neko močno energijo, da potem vse steče po pravi poti."


Rozalija Hartman, podjetnica in NLP coach:


"Zdi se mi super ideja, da se mladi zbirajo na takšnih dogodkih in povabijo goste, kakršen je Gregor. Gregor je precej mlad, ne glede na to, da je generalni direktor. Zdi se mi, da govori iz svojih izkušenj in je dovolj suveren, čeprav ga prvič vidim. Tako bi ga ocenila glede na mojo podlago o govorici telesa. Bil mi je všeč, zelo lepo je poslušati, kako on razmišlja, ne samo kot podjetnik, ampak tudi kot nekdo, ki je zaposlen pri tako velikem koncernu, kot je Lidl. Zato sem se tudi odločila, da pridem na dogodek, da vidim, kdo Gregor je."


V Zavodu Ypsilon nadaljujemo z navdihujočimi dogodki Success Story


Lovili bomo dobro energijo in se pogovarjali o mladih zagonskih podjetjih. Michael nam bo več povedal v predavanju z naslovom "Be an Entrepreneur: Start It Up and Scale It Up!". Dobimo se 8. junija 2017 v ABC Hubu, brezplačne vstopnice pa so že na voljo. Dogodek bomo organizirali v sodelovanju z Veleposlaništvom ZDA v Ljubljani.

Oglejte si tudi