Pozornost projekta je bila namenjena razvoju uporabnikom prijaznega, privlačnega in varnega javnega prometa, promociji in izboljšanju razmer za kolesarjenje ter hojo, proučevanju alternativnih virov energije in omogočanju dostopnosti.
S pomočjo 5,5 milijona evropskih sredstev so izpeljali 17 načrtovanih ukrepov, med katere spadajo enotna vozovnica v javnem potniškem prometu – Mestna kartica Urbana, tehnološko napredni mestni avtobusi, celovita kolesarska strategija, ... Zanimiv je tudi ukrep zagotavljanja prednosti avtobusom v križiščih, ki z uvedbo neposredne komunikacije med vozilom in križiščem s pomočjo naprav Zigbee, nameščenih na 210 avtobusih, dodeli avtobusom prednost, če sistem zazna zamudo po veljavnem voznem redu. Tako se povečujeta potovalna hitrost in zanesljivost avtobusov.
Izvedli so tudi več kot 130 dogodkov, delavnic, okroglih miz in drugih srečanj za promocijo in spodbudo k manjši odvisnosti od osebnega avtomobila, na katerih smo predstavili projekt, njegove ukrepe in obdelali z njimi povezane teme.
Koordinatorka projekta Zdenka Šimonovič, vodja Odseka za razvojne projekte Službe za razvoje projekte in investicije Mestne uprave MOL je o projektu povedala: »S CIVITAS Elanom smo tlakovali pot, ki jo je Mestna občina Ljubljana utrla z novo prometno politiko in drugimi ukrepi za boljše življenje v mestu in regiji. Uspeli smo spremeniti potovalne navade marsikaterega prebivalca in obiskovalca Ljubljane ter pozornost v mnogih primerih preusmeriti od pretočnosti vozil k pretočnosti ljudi.«