Logo MojaObčina.si
JUTRI
16°C
1°C
SOB.
19°C
6°C
Oceni objavo

Serija brezplačnih izobraževanj v okviru projekta "Promocija turističnega območja Srca Slovenije"

Kaj pričakujejo vaši gostje in kako lahko to veste? V čem se razlikujete od tistih, ki jim ponujajo podobno kot vi? Kako uporabljate spletna orodja in ali jih lahko uporabite bolje?
Spoštovani,
Z odgovori na ta vprašanja bo vaša turistična ponudba, ki je pomemben del privlačnosti Srca Slovenije,
uspešnejša. Zato vas vabimo: prijavite se čim prej na serijo izobraževanj za turizem.


Izobraževanja se izvajajo v okviru projekta Promocija turističnega območja Srca Slovenije, ki ga sofinancira 7občin Srca Slovenije, zato so za udeležence iz občin Dol pri Ljubljani, Domžale, Kamnik, Litija, Lukovica, Mengeš in Trzin BREZPLAČNA. Izobraževanja, namenjena turističnim ponudnikom, smo pripravili v sodelovanju s priznanimi slovenskimi strokovnjaki. Svoja znanja in dobre nasvete bodo z vami delili aprila in maja.


Za izbrane seminarje se prijavite s sporočilom na elektronski naslov mojca.hauptman@razvoj.si ali pokličite
telefonsko številko 01 89 62 710 ali 051 312 739. Kot rečeno: udeležba je brezplačna, prijava pa je obvezna!

 

Teme in termini:
1-DNEVNI SEMINAR: STRATEŠKO NAČRTOVANJE RAZVOJA IN TRŽENJA TURIZMA
Ponedeljek, 7. april 2014 od 9. do 16. ure, Terme Snovik, Tuhinjska dolina
Predavateljica dr. Tadeja Jere Jakulin, prorektorica Univerze na Primorskem, nam bo razkrila, kako oblikovati jasno vizijo in poslanstvo, konkretne cilje in jasen koncept tržnega pozicioniranja. Vprašali se bomo, kako biti drugačen od konkurence in kako oblikovati in razvijati svojo zgodbo. Pozornost bo posvečena tudi trženju, distribucijskim kanalom, razvijanju produktov, povezovanju z drugimi ponudniki in vključevanju svoje ponudbe v celotno destinacijo za večjo konkurenčnost in privlačnost ponudbe.


3-DNEVNI SEMINAR: DIGITALNO TRŽENJE
14., 16. in 17. april 2014 (ponedeljek, sreda, četrtek) od 9. do 16. ure, Golf Arboretum, Radomlje
Na seminarju boste s predavateljema Primožem Žižkom in Urošem Žižkom, svetovalcema na področju upravljanja kompetenc in znanj za digitalno poslovanje E-laborat, spoznali ključna znanja, prakse, informacije, trike za uspešno poslovanje preko digitalnih in internetnih platform. Internet je postal glavni vir informacij v odločevalskem procesu turistov; razumevanje, kako turisti pridobivajo informacije, pa je kritično za uspeh tržnih komunikacij. Internet je postal tudi najpomembnejši prodajni kanal turistične industrije. Konkurenčnost destinacije in ponudnikov turističnih storitev in produktov vse bolj določa "digitalna kondicija" turističnega gospodarstva. Kakšna je vaša? Gre za izredno praktično naravnan seminar, ki vam bo v veliko pomoč pri tem, kako dejansko prodajati preko spleta. Vsi zainteresirani lahko dobite podrobnejši program po dnevih in urah.


2-DNEVNI SEMINAR: KOMUNIKACIJA IN ODNOS DO GOSTA
15. in 16. maj 2014 (četrtek, petek) od 9. do 16. ure, Vegov hram, Dolsko
Z dr. Aleksandro Brezovec, predavateljico na Fakulteti za turistične študije – Turistica, Univerza na Primorskem, bomo obravnavali različne tipe gostov in njihovo obnašanje ter se posvetili razumevanju njihovih pričakovanj. Pobliže bomo pogledali zakonitosti medkulturnega komuniciranja, interne prodaje, oblikovanja storitvenih standardov, metode pridobivanja povratnih informacij od gostov in ravnanje s pritožbami. Spoznali bomo tudi orodje CRM za uspešno upravljanje odnosov z gosti in kasnejšo uporabo pridobljenih podatkov za trženje.


Izkoristite priložnost. Zagotovite si svoje mesto in se prijavite čim prej!


Primož Žižek: E-laborat, Aleksandra Gradišek: Razvojni center Srca Slovenije, d. o. o., Urška Kolar: Zavod za turizem in šport v občini Kamnik

 

 

O predavateljih:
DR. TADEJA JERE JAKULIN
Je dolgoletna predavateljica, mentorica in raziskovalka področja sistemskega upravljanja, odločanja,
modeliranja in rešitev v turizmu na Fakulteti za turistične študije – Turistica v Portorožu in prorektorica za
mednarodno sodelovanje Univerze na Primorskem. Je prejemnica listine odličnosti v komuniciranju v
znanosti Slovenske znanstvene fundacije »Prometej znanosti« in nagrade sklada Univerze na Primorskem za
pedagoško odličnost. V doktorski disertaciji je obravnavala in predlagala rešitve v turizmu preko razvoja
kvalitativnih modelov odločanja ter Forresterjevega modela kvantitativne simulacije sodobnega turističnega
sistema. Raziskovala je zavest kot evolucijski sistem, ki ga ponazarja Majevski koledar. Predava na univerzah
Södertörn v Stockholmu in Singidunum v Beogradu. Je aktivna članica svetovne organizacije pedagogov v
turizmu ATLAS, Mednarodnega inštituta za napredne študije na področju sistemov in kibernetike IIAS, članica
ekspertne skupine za turizem pri Svetovni turistični organizaciji UNWTO, častna članica Cambridge fundacije
norveške znanstvenice in pesnice Leikny Annadotter Bjoerkli.
PRIMOŽ ŽIŽEK
Je direktor in partner analitične družbe E-laborat d.o.o., ki na slovenskem trgu razvija področje analitike,
svetovanja, izobraževanja in usposabljanja za poslovanje na digitalnih trgih. Je avtor številnih člankov in
prispevkov za slovenske in tuje medije ter svetovalec in predavatelj doma in v tujini. Je dolgoletni vodja Netfork
akademije in direktor Zavod tovarna, multimedijski inkubator, v okviru katerega je med drugim nastal tudi
popularen in razširjen projekt Picture Slovenia. Pred tem je vodil marketinga in prodaje na Najdi.si in bil
svetovalec v agencijah Spem in Pristop. Na Britanskem inštitutu za marketing je opravil visokošolsko
izobraževanje, na poslovni šoli Bled, IEDC pa pridobil naziv MBA. Je habitiran asistent za organizacijsko
poslovne vede v turizmu in doktorant doktorskega študija Inovativni turizem na Fakulteti za turistične študije
Turistica. Je tudi soustanovitelj slovenske sekcije IABC (International Association of Business Communicators).
V letu 2010 sta skupaj z bratom Urošem izdala knjigo OUTERNET – Preobrat v internetnem poslovanju.
UROŠ ŽIŽEK
Uroš Žižek je partner in vodja raziskav v podjetju E-laborat d.o.o.. Vrsto let se ukvarja z raziskavami, najprej
kot medijski analitik pri Pristop Klipingu, nato kot vodja analize in nazadnje kot vodja produkcije in kakovosti.
Kot zunanji sodelavec je sodeloval pri mnogih raziskavah v Sloveniji, zadnje dve leti pa se intenzivno ukvarja z
raziskovanjem interneta, kot vodja raziskav v podjetju E-laborat. S pomočjo sodelavcev je razvil 250
indikatorjev dobrih spletnih strani. Predaval je na Netfork delavnicah in vodi raziskovalni oddelek pri Elaborat.
Je dober poznavalec internetnega okolja, njegovih tehnologij in tudi programer. Trenutno je slušatelj
na Multidisciplinarnem podiplomskem študiju statistike na Univerzi v Ljubljani.
DR. ALEKSANDRA BREZOVEC
Je dolgoletna predavateljica, mentorica in raziskovalka področja komuniciranja v turizmu na Fakulteti za
turistične študije – Turistica v Portorožu. Je avtorica mnogih knjig, člankov, zbornikov in izobraževalnih
programov s področja turizma. Bila je tudi dekanja te fakultete, ki je veliko energije usmerjala v njeno
povezovanje z okoljem in v razvoj znanstveno-raziskovalnega področja inovativnosti v turizmu. Za zasluge
svojega teama je v letu 2013 prejela Zlato plaketo Univerze na Primorskem. Zdaj je predstojnica katedre za
trženje in tržno komuniciranje Univerze na Primorskem ter članica katedre za kulturni turizem in kulturno
dediščino na Turistici. Deluje tudi kot vodja ali sodelavka v lokalnih in mednarodnih razvojno-turističnih
projektih, kot soustanoviteljica in direktorica podjetja za trženje RIS ter soustanoviteljica neprofitnega Zavoda
za trajnostni turizem GOODPLACE. Mednarodno deluje kot članica ekspertne skupine za turizem pri Svetovni
turistični organizaciji UNWTO ter pri Evropski organizaciji za izobraževanje in raziskovanje komuniciranja
ECREA.

Oglejte si tudi