"Imeli smo lončarski dan. Šli smo v prostore društva keramikov. Tam smo si ogledali zanimive izdelke iz gline. Potem smo si nadeli predpasnike in sedli za kolovrat. Učiteljica nam je povedala, da moramo biti pri delu z glino umirjeni, če želimo, da nam izdelek uspe. In to je res. Jaz sem delala na vretenu že drugič. In vedno mi je šlo bolje. Izdelek mi je uspel. V šoli so naše lepe izdelke dali v peč, da so se utrdili. In zdaj, ko so pečeni, so razstavljeni v šoli." Hana Gerbec, 5. b
"Učiteljica Darja je dala vsakemu kos gline. Zgnetli smo jo in najprej oblikovali okroglo kepo. Nato smo jo dali na vreteno in jo zmočili z vodo. Usedel sem se na stol in vklopil vreteno. Bilo me je zelo strah, kakšen izdelek bo nastal. Učiteljica mi je pokazala, kako naj primem glino, da bi ustvaril posodo. Vmes sem moral močiti roke, da se glina ne bi posušila. Ko sem svoj izdelek vzel z vretena in ga položil na mizo, sem bil zadovoljen. Uspelo mi je!" Filip Munih, 5. b
"Učiteljica Darja nam je razložila, kako se izdelava glinenih izdelkov prenaša iz roda v rod. Pred začetkom me je bilo strah, da mi ne bo uspelo. Ko sem sedel in položil glino na vreteno, sem dal tako visoke obrate, da je glina zletela z vretena. Ni mi šlo najbolje. Potem mi je učiteljica pokazala še enkrat, kako se oblikuje. Sčasoma sem se naučil. S svojim izdelkom sem bil zadovoljen." Janez Makorič, 5. b