Izberi drugo občino

Registracija
Napoved za sobota, 29.04.2017

pretežno oblačno
Popoldne bo ob morju pretežno jasno. Drugod bo spremenljivo oblačno, nastale bodo krajevne plohe. Na Primorskem bo pihala šibka burja, drugod veter vzhodnih smeri. Temperature bodo od 11 do 16, na Primorskem do okoli 18 stopinj C.
8°C | 19°C

13.12.2012      10:30
A A

Planinski tabor

Mladi planinci naše Osnovne šole Deskle so se udeležili planinskega tabora pod Ježo, ki ga je organiziral Mladinski odsek Planinskega društva Valentin Stanič.

Udeleženci planinskega tabora pod Ježo. Foto: OŠ Deskle
Deli:

Tekst: Mojca Petelin

O vtisih s tabora so zapisali:

Kristjan Bašelj, 4. r.: Na taboru mi je bilo zelo lepo, še posebej, ker sem zadel drugo tombolo. Spoznal sem delo gorskih reševalcev in se naučil risati markacijo. Tabor mi je hitro minil in komaj čakam novega.

Tadej Peršolja, 5.r.: Na taboru smo imeli delavnice. Še posebej mi je bilo všeč, ko smo žrebali in se igrali skritega prijatelja. Drugi dan zjutraj smo se odpravili na Ježo in Grad. Iz jutranje megle je posijalo sonce, ki nas je  toplo grelo. Z gradu smo imeli lep razgled na krnsko pogorje.

Jaka Močnik, 3.r.: Všeč mi je bilo, ker nas je obiskala GRS. Spoznal sem veliko gorske opreme. Bila je dobra hrana. Na taboru si želim biti več dni.

Domen Medvešček, 5.r.: Na Gradu mi je bilo lepo, ko sem stopil en korak nazaj sem bil v Italiji, s korakom naprej v Sloveniji. S svetilkami smo obiskali še vojaške rove iz prve svetovne vojne.

Žan Rogač, 2.r: Všeč mi je bilo, ker sem ob poti videl veliko mušnic. Na taboru mi je bilo lepo še posebej, ko smo spali.

Neža Kogoj, 3.r.: Na taboru pod Ježo smo bili v petek in soboto. Spali smo v spalnih vrečah. Tam smo urejali planinske dnevnike, spoznavali planinsko opremo, igrali planinsko tombolo in skritega prijatelja. Naslednji dan nas je obiskala GRS  s psom in nam prikazala reševanje ljudi v gorah in z dreves. Ob vrnitvi v dom smo odkrili skrivnega prijatelja in se posladkali. Bilo mi je lepo.

Nika Marušič, 3.r.: Všeč mi je bilo, ker smo spoznali delo markacistov, ki označujejo planinske poti. Na taboru smo imeli dobre kuharice.

Ana Čargo, 3.r.: Zelo mi je bilo všeč, ko je bila z nami psička Flo, ki nam je pokazala, kako se rešuje ljudi. Na kamen smo risali markacije  za spomin na tabor.

0 (Bodi prvi!)
Oceni članek

NE ZAMUDI VEČ NOBENE POMEMBNE NOVICE ALI DOGODKA IZ TVOJEGA KRAJA! x
Naroči se na brezplačno tedensko e-izdajo in bodi na tekočem o dogajanju v tvoji občini Kanal ob Soči!

100 % skrbno bomo varovali vašo zasebnost in odjavili se boste lahko kadarkoli!
Komentiraj novico

Za komentiranje morate biti prijavljeni. Še nimate uporabniškega imena in gesla? Registrirajte se!
Komentarji 0 komentarjev
Za ta prispevek še ni dodanih komentarjev. Bodi prvi!

Lokalni časopis Most
Postavitev mlaja v Kalu nad Kanalom
30.04.2017 | Turizem
Kresovanje pred 1. majem - Anhovo

Bodite prvi pri oddaji mnenja.