Izberi drugo občino
Nazadnje izbrane občine

Poišči občino

Registracija
Napoved za sreda, 29.03.2017

pretežno jasno
Danes bo pretežno jasno. Na Primorskem bo čez dan prehodno zapihala šibka burja. Najvišje dnevne temperature bodo od 19 do 24 stopinj C.
3°C | 25°C
četrtek, 30.03.2017
6°C | 23°C
petek, 31.03.2017
7°C | 23°C
sobota, 01.04.2017
7°C | 21°C
nedelja, 02.04.2017
6°C | 21°C
Opozorila
Sreda, 29.3.2017 ob 8h
Dodatnega opozorila ni.
3°C
25°C
pretežno jasno
Nahajaš se tukaj: Dogodki

Profesionalni odnos do strank za povečanje prodaj...


Tečaji in delavnice
 | 
22.11.2016 ob 9:00
A A

Profesionalni odnos do strank za povečanje prodaje


Kje: sejna dvorana OOZ Nova Gorica, Ul. Gradnikove brigade 6, Nova Gorica (2. nadstropje, Obrtni dom)
Kdaj: 22.11.2016 ob 9:00
Organizator: 

OOZ Nova Gorica, Ul. Gradnikove brigade 6, Nova Gorica



V sodelovanju s podjetjem Ugren.com d.o.o., vas vabimo na motivacijsko predavanje na temo Profesionalni odnos do strank za povečanje prodaje, katerega namen je dvigniti motivacijo in zavzetost zaposlenih ter udeležence seznaniti s prodajnimi tehnikami za povečanje prodaje.

Kdaj: Torek, 22. november 2016, ob 9. uri
Kje: sejna dvorana OOZ Nova Gorica, Ul. Gradnikove brigade 6, Nova Gorica (2. nadstropje, Obrtni dom)
Trajanje: 4 šolske ure
Predavateljica: Natalia Ugren

Vsebina predavanja:

1. RESNICE O STRANKAH / KUPCIH (namen motivirati zaposlene, zakaj se truditi s strankami)
  • Zakaj so stranke pomembne za naše podjetje in zame kot zaposlenega?
  • Kakšne vrste strank poznamo in različni pristopi do njih?
  • Zakaj potrebujemo zadovoljne stranke in kako dosežemo, da to postanejo?
2. RESNICE O ZAPOSLENIH (namen motivirati zaposlene, zakaj se splača biti vrhunski zaposleni)
  • Kakšne vrste zaposlenih poznamo?
  • Zakaj se splača biti vrhunski zaposleni?
  • Moje poslanstvo v podjetju, kjer sem zaposlen?
3. KAKOVOST STORITEV V VAŠEM PODJETJU (namen seznaniti člane in njihove zaposlene, kako stranke zaznajo kakovost storitev v vašem podjetju)
  • Trenutki resnice v vašem podjetju.
  • Kako stranke zaznajo kakovost storitev?
  • Kako lahko presežemo pričakovanja naših strank?
4. PROFESIONALNI PRODAJNI POSTOPEK (namen seznaniti člane in njihove zaposlene, kako izvajati profesionalni prodajni postopek za večjo prodajo)
  • Pomen ustvarjanja dobrega vtisa in pridobitev zaupanja pri strankah.
  • Pravilno ugotavljanje potreb stranke.
  • Predstavitev izdelka / storitev, da stranko navdušimo.
  • Nevsiljiva izvedba dodatne prodaje za takojšnje povečanje prodaje.
  • Načini za uspešni zaključek prodaje.
  • Moj Akcijski načrt

Kotizacija (z DDV):
• 0,00 € za člane OOZ Nova Gorica in zaposlene pri članih (po splošnih pogojih za izobraževanja)
• 42,00 € za ostale udeležence
Prijave: s spletno prijavnico do vključno 17.11.2016

Več informacij na http://www.ooz-novagorica.si/dogodki/profesionalni-odnos-do-strank-za-povecanje-prodaje_2


Lokacija: sejna dvorana OOZ Nova Gorica, Ul. Gradnikove brigade 6, Nova Gorica (2. nadstropje, Obrtni dom)




Deli z ostalimi:
Komentiraj dogodek

Za komentiranje morate biti prijavljeni. Še nimate uporabniškega imena in gesla? Registrirajte se!
Komentarji 0 komentarjev
Za ta dogodek še ni dodanih komentarjev. Bodi prvi!
Prideš na dogodek?

Udeležbe na dogodku ni potrdil noben uporabnik.