Izberi drugo občino
Nazadnje izbrane občine

Poišči občino

Registracija
Napoved za ponedeljek, 29.05.2017

pretežno jasno
Danes bo sončno z nekaj kopaste in visoke koprenaste oblačnosti. Čez dan bo zapihal šibak veter južnih smeri. Najvišje dnevne temperature bodo od 25 do 29 stopinj C.
13°C | 28°C
torek, 30.05.2017
15°C | 28°C
sreda, 31.05.2017
13°C | 28°C
četrtek, 01.06.2017
15°C | 29°C
petek, 02.06.2017
14°C | 29°C
Opozorila
Ponedeljek, 29.5.2017 ob 7h
Dodatnega opozorila ni.
13°C
28°C
pretežno jasno
Nahajaš se tukaj: Dogodki

Profesionalni odnos do strank za povečanje prodaj...


Tečaji in delavnice
 | 
22.11.2016 ob 9:00
A A

Profesionalni odnos do strank za povečanje prodaje


Kje: sejna dvorana OOZ Nova Gorica, Ul. Gradnikove brigade 6, Nova Gorica (2. nadstropje, Obrtni dom)
Kdaj: 22.11.2016 ob 9:00
Organizator: 

OOZ Nova Gorica, Ul. Gradnikove brigade 6, Nova Gorica



V sodelovanju s podjetjem Ugren.com d.o.o., vas vabimo na motivacijsko predavanje na temo Profesionalni odnos do strank za povečanje prodaje, katerega namen je dvigniti motivacijo in zavzetost zaposlenih ter udeležence seznaniti s prodajnimi tehnikami za povečanje prodaje.

Kdaj: Torek, 22. november 2016, ob 9. uri
Kje: sejna dvorana OOZ Nova Gorica, Ul. Gradnikove brigade 6, Nova Gorica (2. nadstropje, Obrtni dom)
Trajanje: 4 šolske ure
Predavateljica: Natalia Ugren

Vsebina predavanja:

1. RESNICE O STRANKAH / KUPCIH (namen motivirati zaposlene, zakaj se truditi s strankami)
  • Zakaj so stranke pomembne za naše podjetje in zame kot zaposlenega?
  • Kakšne vrste strank poznamo in različni pristopi do njih?
  • Zakaj potrebujemo zadovoljne stranke in kako dosežemo, da to postanejo?
2. RESNICE O ZAPOSLENIH (namen motivirati zaposlene, zakaj se splača biti vrhunski zaposleni)
  • Kakšne vrste zaposlenih poznamo?
  • Zakaj se splača biti vrhunski zaposleni?
  • Moje poslanstvo v podjetju, kjer sem zaposlen?
3. KAKOVOST STORITEV V VAŠEM PODJETJU (namen seznaniti člane in njihove zaposlene, kako stranke zaznajo kakovost storitev v vašem podjetju)
  • Trenutki resnice v vašem podjetju.
  • Kako stranke zaznajo kakovost storitev?
  • Kako lahko presežemo pričakovanja naših strank?
4. PROFESIONALNI PRODAJNI POSTOPEK (namen seznaniti člane in njihove zaposlene, kako izvajati profesionalni prodajni postopek za večjo prodajo)
  • Pomen ustvarjanja dobrega vtisa in pridobitev zaupanja pri strankah.
  • Pravilno ugotavljanje potreb stranke.
  • Predstavitev izdelka / storitev, da stranko navdušimo.
  • Nevsiljiva izvedba dodatne prodaje za takojšnje povečanje prodaje.
  • Načini za uspešni zaključek prodaje.
  • Moj Akcijski načrt

Kotizacija (z DDV):
• 0,00 € za člane OOZ Nova Gorica in zaposlene pri članih (po splošnih pogojih za izobraževanja)
• 42,00 € za ostale udeležence
Prijave: s spletno prijavnico do vključno 17.11.2016

Več informacij na http://www.ooz-novagorica.si/dogodki/profesionalni-odnos-do-strank-za-povecanje-prodaje_2


Lokacija: sejna dvorana OOZ Nova Gorica, Ul. Gradnikove brigade 6, Nova Gorica (2. nadstropje, Obrtni dom)




Deli z ostalimi:
Komentiraj dogodek

Za komentiranje morate biti prijavljeni. Še nimate uporabniškega imena in gesla? Registrirajte se!
Komentarji 0 komentarjev
Za ta dogodek še ni dodanih komentarjev. Bodi prvi!
Prideš na dogodek?

Udeležbe na dogodku ni potrdil noben uporabnik.