Izberi drugo občino
Nazadnje izbrane občine

Poišči občino

Registracija
Napoved za torek, 17.01.2017

oblačno
Popoldne bo pretežno oblačno. Predvsem ponekod v južni Sloveniji bo občasno rahlo snežilo. Pihal bo severovzhodni veter, na Primorskem močna burja. Najvišje dnevne temperature bodo od -3 do 3, na Primorskem do 4 stopinje C.
1°C | 4°C
sreda, 18.01.2017
1°C | 4°C
četrtek, 19.01.2017
0°C | 3°C
petek, 20.01.2017
-1°C | 6°C
sobota, 21.01.2017
-4°C | 8°C
Opozorila
Torek, 17.1.2017 ob 12h
V torek in sredo bo na Primorskem še pihala močna burja, ki bo na izpostavljenih mestih v sunkih dosegala hitrost 110 do 140 km/h. V četrtek bo burja slabela.
1°C
4°C
oblačno
Nahajaš se tukaj: Dogodki

Profesionalni odnos do strank za povečanje prodaj...


Tečaji in delavnice
 | 
22.11.2016 ob 9:00
A A

Profesionalni odnos do strank za povečanje prodaje


Kje: sejna dvorana OOZ Nova Gorica, Ul. Gradnikove brigade 6, Nova Gorica (2. nadstropje, Obrtni dom)
Kdaj: 22.11.2016 ob 9:00
Organizator: 

OOZ Nova Gorica, Ul. Gradnikove brigade 6, Nova Gorica



V sodelovanju s podjetjem Ugren.com d.o.o., vas vabimo na motivacijsko predavanje na temo Profesionalni odnos do strank za povečanje prodaje, katerega namen je dvigniti motivacijo in zavzetost zaposlenih ter udeležence seznaniti s prodajnimi tehnikami za povečanje prodaje.

Kdaj: Torek, 22. november 2016, ob 9. uri
Kje: sejna dvorana OOZ Nova Gorica, Ul. Gradnikove brigade 6, Nova Gorica (2. nadstropje, Obrtni dom)
Trajanje: 4 šolske ure
Predavateljica: Natalia Ugren

Vsebina predavanja:

1. RESNICE O STRANKAH / KUPCIH (namen motivirati zaposlene, zakaj se truditi s strankami)
  • Zakaj so stranke pomembne za naše podjetje in zame kot zaposlenega?
  • Kakšne vrste strank poznamo in različni pristopi do njih?
  • Zakaj potrebujemo zadovoljne stranke in kako dosežemo, da to postanejo?
2. RESNICE O ZAPOSLENIH (namen motivirati zaposlene, zakaj se splača biti vrhunski zaposleni)
  • Kakšne vrste zaposlenih poznamo?
  • Zakaj se splača biti vrhunski zaposleni?
  • Moje poslanstvo v podjetju, kjer sem zaposlen?
3. KAKOVOST STORITEV V VAŠEM PODJETJU (namen seznaniti člane in njihove zaposlene, kako stranke zaznajo kakovost storitev v vašem podjetju)
  • Trenutki resnice v vašem podjetju.
  • Kako stranke zaznajo kakovost storitev?
  • Kako lahko presežemo pričakovanja naših strank?
4. PROFESIONALNI PRODAJNI POSTOPEK (namen seznaniti člane in njihove zaposlene, kako izvajati profesionalni prodajni postopek za večjo prodajo)
  • Pomen ustvarjanja dobrega vtisa in pridobitev zaupanja pri strankah.
  • Pravilno ugotavljanje potreb stranke.
  • Predstavitev izdelka / storitev, da stranko navdušimo.
  • Nevsiljiva izvedba dodatne prodaje za takojšnje povečanje prodaje.
  • Načini za uspešni zaključek prodaje.
  • Moj Akcijski načrt

Kotizacija (z DDV):
• 0,00 € za člane OOZ Nova Gorica in zaposlene pri članih (po splošnih pogojih za izobraževanja)
• 42,00 € za ostale udeležence
Prijave: s spletno prijavnico do vključno 17.11.2016

Več informacij na http://www.ooz-novagorica.si/dogodki/profesionalni-odnos-do-strank-za-povecanje-prodaje_2


Lokacija: sejna dvorana OOZ Nova Gorica, Ul. Gradnikove brigade 6, Nova Gorica (2. nadstropje, Obrtni dom)




Deli z ostalimi:
Komentiraj dogodek

Za komentiranje morate biti prijavljeni. Še nimate uporabniškega imena in gesla? Registrirajte se!
Komentarji 0 komentarjev
Za ta dogodek še ni dodanih komentarjev. Bodi prvi!
Prideš na dogodek?

Udeležbe na dogodku ni potrdil noben uporabnik.