Šola v naravi: Seča pri Portorožu

V dom Burja smo prišli v ponedeljek, 16. marca 2015, ob 11. uri. Najprej so nam učitelji razdelili ključe in povedali pravila za sobe. Naše sobe so se imenovale po vetrovih (Tramontana, Burja, Levante …), nato smo spakirali in si uredili sobe. Ob 12. uri smo imeli prvi zbor, kjer smo dobili navodila, kaj vse bomo delali, kako se moramo obnašati in povedali so nam nekaj o pravilih.

Ob 13. uri smo imeli kosilo, po kosilu pa prosti čas do 14.30. Sledil je pouk. Tam smo se najprej razdelili v skupine (A, B, C, Č, D, E). Z učiteljem Leonom smo se naučili, kako preživeti v naravi ter kako postaviti šotor in nosila za ranjene iz šotorovk. Pouk je trajal do 17.30. Po pouku smo imeli  uro prostega časa, nato pa je sledila večerja. Po njej smo imeli večerne dejavnosti - igre z žogo. Potem smo imeli urico in pol časa, da se pripravimo na spanje. Ob 22. uri smo se odpravili spat.

Naslednji dan so nas učitelji zbudili ob 7. uri zjutraj. Imeli smo 30 minut časa, da smo imeli jutranjo toaleto, da smo pospravili sobe ter da smo se oblekli in pripravili za jutranjo telovadbo, ki je bila ob 7.30 na igrišču. Po njej smo imeli zajtrk. Potem smo se zbrali na ploščadi pred domom, kjer smo dobili navodila za pouk. Pouk se  je začel ob 8.30. Šli smo v Piran, kjer smo si najprej ogledali akvarij, nato pa smo odšli na Tartinijev trg. Tam smo imeli orientacijske naloge. Ko smo končali z nalogami, smo imeli 40 minut prostega časa za nakupovanje. Vmes smo imeli še malico. Ob 12.45 nas je domov odpeljal avtobus. Takoj, ko smo prišli nazaj, smo imeli kosilo, potem pa uro prostega časa. Nato smo imeli zopet pouk. Ogledali smo si kamnite kipe v Forma vivi. Po pouku smo imeli večerjo. Potem smo imeli 30 minut odmora, nato pa smo imeli večerno dejavnost - odšli smo na krajši pohod. Ko smo prišli s pohoda, smo igrali med dvema ognjema. Do 22. ure smo imeli nekaj prostega časa, nato pa priprave na spanje. Spat smo šli ob 22. uri.

V sredo so nas zbudili ob 7. uri. Imeli smo jutranjo toaleto, oblačenje in pospravljanje sob. Ob 7.30 pa je sledila jutranja telovadba. Potem smo imeli zajtrk, nato pouk. Šli smo si ogledat strunjanske soline, nato smo se sprehodili po slovenski obali vse do križa, ki je postavljen na vrhu zaliva. Nazaj nas je odpeljal avtobus. Takoj, ko smo prišli nazaj, smo imeli kosilo ter prosti čas, potem pa smo šli v notranji fitnes, ki je bil del pouka. Tam smo delali razne vaje za moč rok in nog. Ko smo končali, smo šli do zunanjega fitnesa. Ko smo prišli nazaj, smo imeli večerjo. Po večerji smo imeli večerne dejavnosti, nato pa priprave na nočni počitek.

Naslednje jutro je sledilo kot vsak prejšnji dan. Pouk se je začel ob 8.30. Vozili smo se z ladjico, ki je stara 112 let. Nazaj smo prišli do kosila. Po kosilu smo imeli prosti čas, nato je sledil pouk. Imeli smo orientacijske pohode v skupinah. Hodili smo po Forma vivi. Za prihod nazaj smo imeli uro in 45 minut časa. Zmagala je skupina, ki je imela največ točk. Ko je skupina prišla nazaj, smo imeli prosti čas. Potem smo imeli večerjo. Po večerji pa smo imeli večerne dejavnosti. Ogledali smo si nočno nebo in imeli zaključek z drugo šolo.

Po večernih dejavnostih smo imeli čas za pakiranje in pripravljanje za spanje, ki je sledilo ob 22. uri.

Zbudili smo se ob 7. uri. Imeli smo čas za pakiranje in pospravljanje sob. Nato smo se z avtobusom odpeljali v Koper. Tam smo si ogledali Luko Koper in sam Koper. Nazaj smo prišli do kosila, potem smo imeli nekaj prostega časa, nato pa odšli domov. V Dolenjske Toplice smo prispeli ob 16.30.