Logo MojaObčina.si
DANES
10°C
4°C
JUTRI
10°C
5°C
Oceni objavo

Bosta Polhov Gradec in Dobrova ohranila krajevni (matični) urad?

Na Občino Dobrova – Polhov Gradec je bil v času poletnih dopustov naslovljen dopis Upravne enote Ljubljana, ki predlaga prekinitev najemnih pogodb in sklenitev sporazuma o neodplačni uporabi prostorov za dejavnost Krajevnega urada Dobrova in Krajevnega urada Polhov Gradec.

Razlog za omenjeni predlog tiči v pomanjkanju finančnih sredstev oziroma v varčevalnih ukrepih Vlade, ki očitno gleda prav na vsak evro. Ta ocenjuje, da so stroški obeh krajevnih uradov visoki, pa čeprav gre le za nekaj kvadratnih metrov veliki sobi, kjer enkrat tedensko potekajo uradne ure krajevnih uradov. Na obeh lokacijah si občani lahko uredijo zadeve kot so izdelava osebne izkaznice, potnega lista, vozniškega dovoljenja, potrdila iz registra stalnega prebivalstva, prijava začasnega prebivališča, prijava stalnega prebivališča, izdaja potrdila iz registra stalnega prebivalstva, izdaja potrdil in matičnega registra (rojstna matična knjiga, poročna matična knjiga, matična knjiga umrlih), overitev podpisa ali fotokopij listin za potrebe pravnih postopkov. Skratka večina zadev, zaradi katerih bi se morali odpraviti na Upravno enoto v Ljubljano. Upravna enota predlog o neodplačni uporabi prostorov in s tem prekinitvi najemnih pogodb upravičuje z dejstvom, da ima občina Dobrova - Polhov Gradec kar dva krajevna urada, kar je specifika, in nadaljuje, da vplačil oziroma vlog za opravljanje storitev ni veliko, kar je sicer relativno oziroma je težko ocenjevati. Zaključek dopisa pa je zelo jasen, in sicer Upravna enota navaja, da bo, v primeru nestrinjanja Občine z njihovim predlogom, ta morala pristopiti k aktivnostim za zaprtje enega od obeh krajevnih uradov.

Člani krajevne skupnosti Polhov Gradec so vsebino dopisa obravnavali na svoji 10. redni seji, 23. oktobra 2012. Sprejeli so sklep, v katerem so izrazili željo, da v Polhovem Gradcu še naprej ostane krajevni urad in da zadeve ostanejo nespremenjene – najemnina se za uporabo prostora še naprej plačuje po enaki najemni ceni in pod enakimi pogoji kot doslej. Sklep je KS posredovala Občini, ki pa je že ukrepala.

Na občini je namreč pred časom potekal delovni sestanek med županom Francem Setnikarjem in načelnikom Upravne enote Ljubljana gospodom Verbič Dušanom. Sestanek je bil namenjen razreševanju tekoče problematike, med drugim tudi iskanju ustreznega dogovora glede ohranitve oziroma ukinitve krajevnih uradov v občini. Dejstvo je, da je Upravna enota Ljubljana zaradi racionalizacije materialnih stroškov in stroškov dela v povezavi s številom strank - uporabnikov storitev  na uradih, Občini že večkrat predlagala združitev uradov oziroma ukinitev enega. Toda kljub temu župan vztraja pri ohranitvi obeh krajevnih uradov. Tako je tudi na tokratnem sestanku poudaril potrebnost obstoja obeh uradov zaradi približevanja opravljanja storitev občanov na obstoječih lokacijah in predlagal načelniku, da to stališče občine in prav tako krajevne skupnosti do nadaljnjega tudi upošteva. Gospod Verbič je do nadaljnjega to tudi sprejel. 

Do nadaljnjega torej zadeva ostaja nespremenjena. Kakšna pa bo usoda krajevnih uradov v občini in kako bo s plačevanjem najemnine Upravni enoti Ljubljana za uporabo prostorov v bodoče, pa boste obveščeni v eni izmed naslednjih številk Našega časopisa.

 

Nadja Prosen Verbič

Oglejte si tudi