»Vanj so združene vse aktivnosti in doživetja, ki jih lahko obiskovalec doživi v Bohinju. Modul doživetja je sestavljen iz več korakov, v katerih obiskovalca preko fitra in zgolj s klikanjem vprašamo o njegovih željah, pričakovanjih in ostalih stvareh, na primer o času obiska, težavnosti, vrsti aktivnosti in podobno. Na koncu obiskovalcu ponudimo seznam vseh aktivnosti, ki sovpadajo z njegovimi željami in preferencami,« je pojasnil direktor Turizma Bohinj Klemen Langus.
Spletna stran, ki je narejena že po novi celostni grafični podobi destinacije Bohinj, je privlačna, zanimiva za brskalnike in bo vplivala na kreiranje novih doživetij ter tako omogočala partnerjem Turizma Bohinj, da ustrezno predstavijo svojo ponudbo. »Nova spletna stran je narejena tako, da potencialnemu gostu hitro in kvalitetno posredujemo informacije, ki jih želi. Seveda si želimo, da bo nova spletna stran vplivala tudi na povečan obisk destinacije Bohinj,« je še povedal Klemen Langus.