Logo MojaObčina.si
DANES
17°C
6°C
JUTRI
22°C
5°C
Oceni objavo

Spoznavni tabor dijakov Gimnazije Franceta Prešerna

Dijaki prvih letnikov Gimnazije Franceta Prešerna Kranj so že četrto leto zapored preživeli prve septembrske dni na taboru v Bohinju.

Skoraj 130 dijakov je v dveh skupinah dva dneva izkoristilo za spoznavanje novih sošolk in sošolcev ter za druženje in uživanje v čudoviti naravi Bohinja.

 

»Najprej smo si ogledali Oplenovo hišo in Planšarski muzej, kjer smo podoživeli preteklost življenja tamkajšnjega prebivalstva. Spoznali smo zgodovino planšarstva in sirarstva. Podatki, ki sta nam jih posredovali oskrbnici Barbara in Stanka, so nam bili v veliko pomoč pri reševanju učnih listov«, je zapisala Maruša iz 1. d razreda. »Po poučnem dopoldnevu smo se nastanili v Hostlu pod Voglom, kjer so nas čakale številne adrenalinske zanimivosti«, je še dodala.

 

Dijaki so prosti čas pred kosilom izkoristili za igranje odbojke, namiznega tenisa, nogometa in preverjanje ravnotežja na slacklineu. Popoldan  se je prva skupina dijakov odpravila na raziskovanje Bohinja s kolesi, druga pa na raziskovanje jezera in njegove obale s kanuji. Vožnja s kanuji je za nekatere predstavljala prav poseben izziv, saj so se s kanujem vozili prvič. Kljub začetniškim težavam so tehniko veslanja s pomočjo navodil inštruktorjev hitro usvojili in uspešno priveslali do cilja. Najbolj veselo je bilo ob povratku na obalo, saj so se nekateri kanuji kar naenkrat »čudežno« prevrnili in kopanje v še vedno prijetno toplem jezeru je bilo neizogibno.

 

Po večerji so dijaki skupaj z razredniki načrtovali delo v razrednih skupnostih. Pripravili so predstavitve razredov za prireditev, ki jo sredi septembra na naši gimnaziji v popoldanskem času organiziramo za dijake novince in njihove starše. Dijaki so govorili o svojih ciljih. Veliko časa so razredniki namenili tudi bontonu in primernemu vedenju. Pogovarjali so se o različnih oblikah odvisnosti mladostnikov in predvsem o tem, kako se je tem grožnjam sodobnega časa najbolje izogniti. Na osnovi teh pogovorov in izmenjave različnih mnenj so nastale skupne razredne vizije. Naslednji dan je bil namenjen predavanju na temo Učenje učenja, na katerem je profesor Dolinar dijakom predstavil različne tehnike učenja, ki bodo lahko dijakom pri učenju v veliko pomoč.

 

»Na taboru smo se s sošolci res dobro spoznali, imeli smo se super«, je zapisala še ena dijakinja 1. d razreda. Cilj tabora je bil tako več kot dosežen. V Kranj so se dijaki vrnili zadovoljni ter polni novih spoznanj in prijateljstev.

 

Ob koncu bi se rada zahvalila Občini Bohinj in Turizmu Bohinj za reklamno gradivo ter karte Bohinja, inštruktorjem Pac Sports za varno vodenje ter vodstvu in osebju Hostla pod Voglom za gostoljubje.

 

 

Vesna Arh, mag., organizatorica in vodja tabora

                                                            

Oglejte si tudi