Slikanje v akvarelu je izredno zahtevno, po mnenju večine slikarjev celo najtežja tehnika. Ponavadi se stvari, ki so videti zelo preproste (pri akvarelu - lahkotnost v prelivanju ), izkažejo za najtežje. Zato so izkušnje, ki jih pridobimo z veliko vaje zelo potrebne. Tehniko akvarela lahko primerjamo s šahom: umetnik mora imeti najprej vizijo (skico), kako bo akvarel izgledal, kaj bo spredaj, kaj se bo prelilo v ozadje, kje bo presevala belina papirja itd. Sliko mora znati misliti in vedeti vsaj nekaj potez vnaprej kaj bo sledilo, obenem pa nadzorovati nanose in se odzivati na prelivanje barv.
Človek žari in osmisli svoje bivanje le v kolikor ustvarja in se razvija. V času virtualne realnosti in množične komunikacija ima ročno delo poseben psihološki naboj, saj človek vidi kaj je ustvaril, v likovni umetnosti tako, da prenese svojo notranjo podobo v strukturo likovnega doživetja, kjer izrazi svoja najgloblja občutja in misli.
Ocenjevalna komisija je med prispelimi akvareli nagradila pet akvarelov (skušala je poiskati in nagraditi take, ki v sebi nosijo poleg dobre izvedbe tudi reševanje likovnih problemov), katerih avtorji so Lucijan Bratuš in Milena Gregorčič iz Slovenije, MeghaKapoor iz Indije, Pawel Gladkow iz Poljske in Lyle Dayman iz Avstralije.
Vladimir Bačič