je diplomirala iz slikarstva na Akademiji za likovno umetnost v Ljubljani. Ukvarja se pretežno z ilustracijami. Ilustrirala je za študentski časopis Tribuna, revijo Razpotja ter druge naročnike.Večina njenih razstavljenih del je iz ciklusa Male panike, ki se nanašajo na različne osebne zgodbe in trenutke iz vsakdanjega življenja. Vezane so večinoma na ženske like, saj se ji zdi, da so ženske bolj nagnjene k temu, da imajo male vsakodnevne skrbi, ki se odražajo v trenutkih malih panik. Tudi izbrani način predstavitve kaže posamezno osebo sámo v svoji trenutni čustveni točki, kar še posebej poudari zenostavno kompozicijo. Sama tematika se odraža skozi izbrano igrivo tehniko slikanja/risanja s flomastri in akvarelom, izbira barv pa odraža posamezne med seboj različne karakterje likov in situacij.
Enej Gala je končal študij slikarstva na beneški Akademiji lepih umetnosti, kjer je opravil tudi magistrski študij. Skozi delo, ki obsega slikarstvo, kiparstvo in prostorske instalacije, se osredotoča na opazovanje oblik, ki nastajajo zaradi razlike med dojemanjem in razumevanjem videnega. Raziskuje potencial ekscesa informacij, ki kot produkt prebavljanja vsakdanjosti predstavlja podlago za razvoj novih skladnosti med formo in sporočilom. Že na prvi pogled se opazi, da so nanj vplivali vsakovrstni umetniki v novejši zgodovini umetnosti, še posebej nadrealisti, vendar pa je pri Eneju bistvena osebna reinterpretacija njihovih vplivov in umestitev v čas, v katerem živimo, z informacijami, ki so nam na voljo.
Ana Maraž je diplomirala na Pedagoški fakulteti v Ljubljani na oddelku za likovno pedagogiko. V svojem dosedanjem delu je uspešno razvila svojo prepoznavno podobo, skladno njenim lastnim estetskim preferencam. V polju ilustracije in risbe je izbrala smer, ki je popolnoma izčiščena in tako v obliki kot vsebini osredotoča na bistvo. Njene podobe delujejo kot znak, simbol ali vizualni arhetip tistega, kar ilustrirajo, naj gre za zgodbo ali osebne refleksije. Njena risba je ponekod otroška in duhovita, drugje arhaična, ljudska, spet drugje jo zaznamujejo deformacije in predimenzioniranje znanih podob. Prav zaradiznačilne ploskovitosti, linearnosti, ritma in zadržanepalete, večinoma črno-bele, so ji njene risbe tudi grafična podlaga za tiskanje na uporabne izdelke.
Natalia Mikhaylina prihaja iz Moskve, kjer je končala High British School of Art and Design. Poleg risbe s svinčnikom, ki jo spremlja praktično že iz njenih šolskih dni, prihaja navdih za njene slike, kot sama pravi, iz lepot izjemne slovenske narave: gora, dolin, vinogradov, morja – vsega, kar v njenem rodnem kraju ni imela in doživela. Na potovanjih skrbno zbira občutja in se trudi potopiti globoko v zaznavanje sveta, zgrabiti najbolj pomembne detajle in poudariti posameznosti, ki omogočajo emocijam da vstopijo in zaživijo novo življenje v njenih slikah. Izziv ji je prinesti svoje videnje življenja v fizično utelešenje, da bi lahko delila svoje izkušnje s svojo publiko.
Vladimir Bačič