Knjige Prah časa, Poslušalec, Lipe niso dela iz 'predala', avtorjev predal je verjetno prazen. Vsa tri dela je ustvaril v dobrem letu in pol. To, kar pri njem občudujem, je neverjetna zmožnost oblikovanja zgodbe, prav fascinantna sposobnost ustvarjanja novih zgodbenih zapletov, razpletov, zamisli. Roman Poslušalec pripoveduje klinični psiholog in pravnik, ki hoče po upokojitvi še nekaj let delati to, kar ljudje sodobnega časa najbolj potrebujejo: poslušati njihove zgodbe. Eden največjih problemov našega časa je, da se ne slišimo, da smo brez časa za druge, da smo celo brez časa zase in za svoje probleme, ki se potem v nas razraščajo kot zajedavska rastlina in nas počasi uničujejo. Ko posluša druge, ženske in moške, mlade in stare, ljudi s problemi in brez njih, začne poslušati tudi svoji lastno življenjsko zgodbo, prepoznava stvari, ki so njega samega zastrupljale ali ga še. Čiščenje duš drugih je čiščenje njega samega. Ker izpovedi vedno znova posluša, pripovedovalci so mu dovolili snemanje, jih vključuje v roman in ustvarja zgodbe v osnovni zgodbi. Pri tem mora upoštevati jezikovne značilnosti pripovedovalcev, njihov način pripovedi, zato je delo tudi študija različnih izpovednih jezikov, načinov pisanja.
Pogovor z Bizjakom v Lavričevi knjižnici, ki ga je vodila Ivana Slamič, je tako razkril njegovo študioznost, poglabljanje v psihologijo, v grafologijo, 'plahutanje jezika', pravi sam, 'od
slengizmov do patetike v obliki liričnih izlivov'. Razkril je zidanje romana, o čemer bralci, ko beremo, niti ne razmišljamo. Predvsem pa smo spoznali, znova in spet, da pisanje ni samo plod bogate domišljije, ampak trdega in premišljenega dela, načrta. Literarno delo mora biti, če hočemo, da je dobro, trdna zgradba, ki jo gradi pisatelj, arhitekt pripovedi. Napačno vstavljen gradbeni element - jezik, motiv itd., vrednost dela izničuje, odličnost, perfekcija, jo povečuje. Zgodbe mnogih: starejših, mlajših in mladih, izgubljenih in iščočih razkrivajo tudi stanje duha ta hip, tu, v naši deželi, kar nadaljuje v romanu Lipe, drugem delu trilogije o sodobni Sloveniji, prav gotovo tudi globalnem svetu.
Bizjak je odličen pripovedovalec zgodb, njegovo pisanje je vedno zrelejše, vedno bolj dodelano in prav je, da si vzamemo čas zanj ter postanemo njegovi poslušalci (bralci).
ISL